Avatar billede elpik Nybegynder
01. december 2004 - 18:34 Der er 8 kommentarer

Min computer 100% død. Hvorfor?

Jeg smed et brugt geforce 4 ti-400 i min gamle Athlon 800mzh. Da jeg så pluggede stikkene i igen, og trykkede på 'start' knappen, skete der intet. Blæserne i strømforsyningen kørte ikke engang. Hvad er problemet? Hvilken del er defekt?
-Alle stik sidder ordentligt i.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
01. december 2004 - 19:00 #1
strømforsyningen er sikkert færdig, hvis du har mulighed for at prøve en anden så gør det..O)
Hvis der er den, så kan du købe en ny for ca. 200,-
Avatar billede bleze Nybegynder
01. december 2004 - 23:24 #2
strømforsyningen er en mulighed, men prøv at starte med at fjerne alt hardware så du kun har motherboard og strømforsyning. se om det gør en forskel.
jeg vil ikke råde dig til at købe den billigeste strømforsyning (200 kr er billigt). køb en lidt bedre kvalitet så larmer den også mindre
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. december 2004 - 19:59 #3
selvfølig, er bmw federen end en mazda..O)
Avatar billede bleze Nybegynder
02. december 2004 - 21:15 #4
lol, men en Mazda RX-8 er nu også lækker og så er den til at betale for dødelige
Avatar billede debuur Nybegynder
02. december 2004 - 21:45 #5
synes nu at en bmw er grim !
nå men er din psu defekt så overvej en denne - har den selv i mine 2 maskiner og det er en fryd i forhold til de gamle:

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=111784
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. januar 2005 - 14:14 #6
fik du fat i en ny psu..??
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
05. januar 2005 - 18:42 #7
:O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
28. februar 2005 - 20:48 #8
hmm..O)