Avatar billede hp_iversen Nybegynder
01. december 2004 - 18:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Banner el. lign.

Hej..

Er der nogle der har en god idé til et banner til www.damncool.dk ..?? Har et nu, men det passer ikke rigtig ind til resten af siden, som det kan ses.. :-/

Håber der er nogle af jer som er lidt kreative, og kan lave noget som gør siden lidt mere spændende..

På forhånd tak..
Avatar billede weblex Nybegynder
01. december 2004 - 18:15 #1
...og I bruger ikke det ellers udmærkede logo, som jeg lavede til jer?

c",)

Eller kan det måske indgå i banneret?
Avatar billede hp_iversen Nybegynder
01. december 2004 - 23:31 #2
Jo, det kan vi da, men kunne godt tænke os noget i banner-form, tror du evt  du kunne stå for det..? Det du lavede sidst må meget gerne indgå i det...
Avatar billede weblex Nybegynder
02. december 2004 - 19:08 #3
Avatar billede hp_iversen Nybegynder
03. december 2004 - 02:57 #4
Er det sådan at du evt kunne fjerne det røde logo, og kun have skriften stående tilbage, uden buen, men ca med samme størrelse.. Sys nemlige der kommer for mange kontrast-afvigelser, hvis det både er "hele siden", som jo er hvid. Banneret, -som er hvidt, og den røde kugle i banneret..

Ellers ser det rigtig godt ud, men vil meger derne have det til at passe ind med resten af siden..
Avatar billede hp_iversen Nybegynder
07. december 2004 - 01:37 #6
Det der ser rigtig godt ud... Takker og gemmer... :-)