Avatar billede ep Nybegynder
17. oktober 1999 - 14:46 Der er 10 kommentarer

EP - FEDT Computer Party !! (midtsjælland!)

Explosive Party
Fedt Computer Party på midtsjælland ! D. 26-18 november :)
Netværk (RJ45), hurtigt inet, bad, kiosk, massere at præmier så som hardware og software. Hovedsponsor Sandberg A/S. Plads til 80 mennesker.

Vi mangler tilmeldte, så hvad venter i på ?? Skynd jer ind og tilmeld jer | http://www.ep.dht.dk |
_______________________________________

Den første der kan skaffe 6 tilmeldte inkl sig selv, får 100 point!

Det du skal gøre er at tilmelde dig og 5 andre under samme gruppe navn.

Avatar billede goulduck Nybegynder
17. oktober 1999 - 15:11 #1
Hurtigt Inet?
Netværk (RJ45)?
Hastigheder?
Avatar billede ep Nybegynder
17. oktober 1999 - 15:29 #2
Inet> 256kb forhåbentligt
Netværk> De fleste steder 100mb, men nogle steder kun 10mb.

Der vil forresten også være sat nogle Linux samt NT servere op, til at styrer netværket/inet samt til gameservere.
Avatar billede bubby Nybegynder
17. oktober 1999 - 19:58 #3
bare så i ved det.. alle computerpartyer(de store over 20 mennesker) har store chance for at blive besøgt af udsendte fra musikbranchen som søger efter folk som kopierer cder....
Avatar billede ep Nybegynder
17. oktober 1999 - 21:01 #4
det ved vi !
Hvis du læser vores reglsær, kan du også se at pkt.1 er at man ikek må tage pirat cder med, hvis man skulle have sådanne.
Avatar billede i11uzion Nybegynder
19. oktober 1999 - 09:04 #5
Hmmmmm det vil sige at der også er sådna nogle musikfætre med til the party....???
WOW så skal der eddermaneme nok blive busted nogle folk....
Avatar billede desperado Nybegynder
22. oktober 1999 - 00:50 #6
hmmm det kan de bøsserøve fra musik.org da godt glemme !!!
hvis de kommer til theparty
kan du godt regene med at de for nogle på munden !
(hvis de menesker der stikker folk bliver opdaget... bliver de slået til plubfisk ) gæt hvad der sker når 3800 nørter går afmok på 10 EFIP folk ???

Avatar billede tommyf Nybegynder
23. april 2000 - 00:40 #7
bare så i ved det.. alle computerpartyer(de store over 20 mennesker) har store chance for at blive besøgt af udsendte fra musikbranchen som søger efter folk som kopierer cder....?????????????+

Hva jeg har været til ca. 50 og har kun en gang set nogle fra musikbranchen, det var to mænd og en dame i sort habit, utrolig svæ at gennemsku:-)
Og hvem tør være stikker...
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2003 - 16:10 #8
Lukketid -

/victor-1
Avatar billede lrd Nybegynder
26. juni 2003 - 16:11 #9
Hmm kik profil :-)

Tvivler på denne bruger kommer tilnage

Lrd
Avatar billede victor-1 Nybegynder
26. juni 2003 - 17:16 #10
Efter min mening, burde Admin gå ind og slette indlæg som dette.
(når man som du foreslår - kigger vedkommendes profil)

Sad bare lige og kedede mig lidt - kunne derfor lige så godt forsøge at få lukket nogle af disse ÆLD-GAMLE spsm.

/victor-1