Avatar billede title-mj Nybegynder
01. december 2004 - 09:19 Der er 4 kommentarer

Mikrofon til pc virker dårligt!

har købt en guitar mikrofon til min pc, men når jeg spiller ind over pcén kan man næsten ikke høre noget, plus der også er total meget støj. jeg kan sige med sikkerhed at det ikke har noget med mikrofonen at gøre, for jeg har også en anden almendelig pc mikrofon og den gør det samme....
Jeg har prøvet og være inde i kontrol og juster på mikrofonens lydstyrke, men det virker heller ikke.
Er der den der ved hvad der er galt og hvad jeg evt. kan gøre???
Avatar billede peet-49 Novice
01. december 2004 - 09:28 #1
Under lyde-hardware-microphon- er der mulighed-microphone med eller uden forstærker.
Avatar billede title-mj Nybegynder
01. december 2004 - 09:31 #2
? kan du ikke fortælle mig hvordan jeg kommer der ind
Avatar billede peet-49 Novice
01. december 2004 - 09:34 #3
Kontrolpanel-lyde-egenskaber-hardware-avanceret, sådan mener jeg det er, har ikke selv microphone, men har lavet indstillinger for dem på kunders PC.
Avatar billede title-mj Nybegynder
01. december 2004 - 09:39 #4
okey..jeg sidder ikke ved min egen pc lige nu, så jeg kan gøre så meget, men vil tage informationerne med hjem... tak for hjælpen