Avatar billede xerofyt Nybegynder
30. november 2004 - 22:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

bluetooth headset

X Jeg har en telefon med bluetooth... og jeg har en "bluetooth-stick" til min computer... nu vil jeg gerne have fat i noget software, så jeg kan lave min computer om til et headset... så jeg dermed snakker i computerens mikrofon... og høre i computerens højtalerer... jeg ved det kan lade sig gøre... har læst mig frem til at der er en der har gjort det

http://forums.mobileburn.com/showthread.php?t=3658

(den første komentar på ovenstående side!)

please hjælp! det kunne være for nice!
Avatar billede backside Nybegynder
30. november 2004 - 22:48 #1
Avatar billede backside Nybegynder
30. november 2004 - 22:55 #2
For at lave din computer om til et headset skal du bruge mere end software. Du får brug for noget hardware også, hammer, sav, evt. CO-2 svejser osv. ;-)

Tror du skal lukke det ene spm.
Avatar billede macfreak Nybegynder
30. november 2004 - 23:52 #3
:-)
Avatar billede boxer Nybegynder
17. juni 2005 - 07:24 #4
macfreak ->
Hvad har du kommet med af løsningsforslag her? Hvad er det lige der berettiger dig til at smide et svar?

xerofyt -> Luk dine spørsmål ved bede den der har hjulpet dig om at smide et svar og tryk acceptér for at lukke spørgsmålet. Hvis du ikke har fået hjælp smider du selv et svar og accepterer det.
Avatar billede xerofyt Nybegynder
20. juni 2005 - 21:35 #5
jkgf