Avatar billede grafikkort Nybegynder
30. november 2004 - 21:35 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Hvor kan jeg købe grafikkort ?

Hej igen allesammen...

jeg ved jeg måske har spurgt om dette men det er temmelig vigtigt.

ER DER NOGLE DER KENDER ET GODT GRAFIKKORT TIL 1200 ELLER DER OMKRING ????????????????????????????????????????????????

(undskyld jeg råber)

men jeg er squ lidt desperat...

grafikkortet skal bruges til spil som HL2 og css.
det SKAL være 256 mb og det må IKKE være pci express.

lid t om min maskine...

2.80 cleron cpu
80 gb harddisk
1 gb ram
og 128 mb radeon 9200 se

ER dernogle der vil være så SUPER SØDE at svare på dette spørgsmål...

og så lige en sidste ting. Det SKAL kunne købes i en butik og helst ikke over nettet.
så hvis i kender en butik der handler med det så skriv lige hvilken...

200 point på spil
Avatar billede thefff Nybegynder
30. november 2004 - 21:40 #1
chek http://www.edbpriser.dk
jeg anbefalder creativ gfore fx 5600 ultra

FFF
Avatar billede thefff Nybegynder
30. november 2004 - 21:42 #2
b-one *host*skod host*host* hvilket hotel windows eller unix

FFF
Avatar billede thefff Nybegynder
30. november 2004 - 21:43 #3
ops forkert tråd

FFF som toger
Avatar billede grafikkort Nybegynder
30. november 2004 - 21:45 #4
jeg har kigget på edbpriser men jeg ved jo ikke hvad der er godt eller dårligt...
Avatar billede thefff Nybegynder
30. november 2004 - 21:51 #6
du skal bare kigge på core hz'sene jo støre jo bedere
Avatar billede grafikkort Nybegynder
30. november 2004 - 21:57 #7
der er jo en hel liste.... er alle gode ??? eller hvad..
Avatar billede johnstigers Seniormester
30. november 2004 - 22:01 #8
Hallo... kig i de andre spørgsmål...
Avatar billede grafikkort Nybegynder
30. november 2004 - 22:04 #9
...
jeg synes bare det er forvirende...
er der ikke bare en der kan komme med et godt tilbud der overholder alle mine krav ?
Avatar billede che0ps Nybegynder
01. december 2004 - 09:04 #10
Kan ikke se hvad du vil bruge de 256ram til ? hvis kun du har 1200kr får du ik noget ordentligt noget med det ihvertfald.. hvis jeg var dig ville jeg kigge på dem som Freehelp smed ud tidligere og finde et med 128ram kun.. de fleste kort kan godt trække hl2 men selvføllig ikke med ret mange fps' og til 1200kr får du jo ik et drømme kort til hl2 eller css..
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2004 - 19:40 #11
Enig - spar du 600 mere sammen og køb dette, så er du godt kørende: http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=340788&lokation=
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2004 - 19:52 #13
Af disse ville jeg vælge radeon 9600 pro - men regn ikke med at HalfLife 2 og Counter Strike: Source vil køre flydende - du skal nok slå nogle effekter fra...
Avatar billede johnstigers Seniormester
01. december 2004 - 21:19 #14
Lukker du?
Avatar billede grafikkort Nybegynder
07. december 2004 - 17:33 #15
lukket...
Avatar billede johnstigers Seniormester
07. december 2004 - 19:44 #16
grafikkort - vi har været rigtigt tålmodige med dig, og din opretten af samme spørgsmål flere gange, men nu er det slut.
Du bedes oprette et spørgsmål m. point til mig - husk at referere hertil.

Du er samtidig anmeldt til coadmin.
Avatar billede freehelp Praktikant
07. december 2004 - 19:50 #17
LOL ak ak ak ikke igen