Avatar billede tinaten Nybegynder
30. november 2004 - 19:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Undertekster, har brug for hjælp

Jeg har konverteret min .avi fil til dvd fil og vil gerne vide om der er nogle muligheder for at tilføje undertekster, så jeg kan se dvd filmen med undertekster via tv´et. eller er det for sent at tilføje undertekster nu hvor jeg har konverteret min .avi fil.

håber en eller anden vil hjælpe
på forhånd tak!!!
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2004 - 22:57 #1
Avatar billede tinaten Nybegynder
01. december 2004 - 21:09 #2
hej Phatlasse, tak for svaret, problemet er at jeg har konverteret min .avi fil til dvd fil (.ifo), så jeg tror ikke at din guide hjælper.
Avatar billede Slettet bruger
02. december 2004 - 20:22 #3
Så er det for sent. Du bliver nød til at ha' lavet den om til .mpg igen.
Der sker intet ved det kvalitetsmæssigt.

Nobert beskriver fint her, hvordan det gøres: http://www.eksperten.dk/spm/566630
Avatar billede norbert Nybegynder
02. december 2004 - 22:37 #4
Undskyld spam: Phatlasse, gider du lige kigge på det link, du smed ovenfor?
Norbert :-)
Avatar billede cbsjanten Nybegynder
13. maj 2005 - 17:28 #5
nej nej du er ikke nød til at lave den om kig her www.dvd-guider.dk eller dvdrip.dk
Avatar billede tinaten Nybegynder
09. november 2005 - 08:59 #6
tak for kommentarerne