Avatar billede bolle88h Nybegynder
30. november 2004 - 16:07 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Har udpakket en bin! AARGH

jeg kom for et stykke tid siden til at udpakke en .bin fil med WinRAR og nu kan jeg ikke køre programmet. :(
Er der mulighed for at pakke den igen eller noget andet der kan få det til at fungere?

Hilsen
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2004 - 16:17 #1
En .bin fil er ikke et program, så ikke så underligt det ikke kan køres.
En .bin fil er et image som skal brændes på en CD/DVD - men du ved vel hvad den indeholde ???? ;-)
Avatar billede hunter-es- Nybegynder
30. november 2004 - 21:31 #2
En .bin fil, kommer som regel sammen med en .cue fil, og selv om du har pakket bin filen ud, burde du kunne "mounte" den med diverse imageprogrammer, såsom Alcohol 120%, Winiso, Daemon tools og hvad de ellers hedder...
Avatar billede bolle88h Nybegynder
01. december 2004 - 12:11 #3
Jeg pakkede den ud og tænkte det var da ikke noget problem, men da jeg har brændt det ned kan det ikke køre.... Det ligger jo bare som install på enten cd eller HDD, inline og outline og de skjulte data er vel forsvundet ved at man pakker .bin filen ud?
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2004 - 14:27 #4
de skjulte data >> Hvilke ??

Det ligger jo bare som install >> Hvad skulle der ellers ligge ??
Avatar billede bolle88h Nybegynder
01. december 2004 - 16:05 #5
i Daemon Tools manualen står der under "Imaging & Burning" noget om det...
Avatar billede Slettet bruger
01. december 2004 - 22:21 #6
bolle88h >> Noget om hva ?

Kan du ikke prøve at beskrive hvad dit problem er nu ?
Jeg må indrømme at jeg har tabt tråden nu :-)