Avatar billede kajebbe Nybegynder
30. november 2004 - 13:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Blanke ordredel i deb dgl.fakt.

Er der nogen der har oplevet at en C5 ikke blanker ordredelen
ved fakturering i debitor daglig, ved næste faktura bloiver den tidl. adresse-navn hængende!!!!!
Der er opdateret med SP3, hvis man skifter til Demo regnskab virker det.
Avatar billede mariaf Juniormester
30. november 2004 - 14:28 #1
Når det virker i DMO-regnskabet og ikke i DAT, så er fejlen i selve regnskabet. Det er derfor nærliggende at prøve en reindexering. Alle ud af regnskabet, genstart maskinen og reindexer inden nogen får lov til at gå ind igen.
Avatar billede kajebbe Nybegynder
30. november 2004 - 14:34 #2
Jeg har kørt en reindexering af hele databasen.
Avatar billede dma Nybegynder
30. november 2004 - 15:36 #3
Gå til Debitor/Tilpasning/Parametre/Ordre og sig ja til:

Nedlæg komplet leveret linie
og
Nedlæg ordre ved nul linier

Så virker det! Det er ikke noget specielt for 3.0 SP3, sådan har C5 altid opført sig. Grunden til forskellen mellem DAT og DMO er, at det er en pr. regnskab opsætning
Avatar billede mariaf Juniormester
30. november 2004 - 19:33 #4
Jeg siger også tak, den vidste jeg ikke. I ordremodulet fungerer det nemlig ikke på den måde.