Avatar billede hanne46 Nybegynder
30. november 2004 - 11:07 Der er 5 kommentarer

gratis musik

hvad kan jeg bruge i stedet for kazaa hvis jeg vil download gratis musik
Avatar billede fixxxer Nybegynder
30. november 2004 - 11:09 #1
nu går jeg udfra at du vil downloade på lovlig vis.. der er mange artister der gratis stiller deres muisk til rådighed.. fx www.mymusic.dk
Avatar billede hanne46 Nybegynder
30. november 2004 - 11:11 #2
tak for hjalpen ,det vil jeg prove
Avatar billede fixxxer Nybegynder
30. november 2004 - 11:12 #3
selvhjælp :-)

smart..
Avatar billede tlaursen Nybegynder
30. november 2004 - 11:14 #4
www.stationripper.com Et program der kan lytte på radiostationer på nettet, rippe dem og gemme som enkelte MP3 filer. Jeg regner ikke med at det er ulovligt. Fandt det selv gennem Århus stifttidende's hjemmeside http://www.stiften.dk/artikel:aid=182257

Håber at det kan bruges. Som de skriver, er det lidt som i "gamle dage" hvor man optog radio på sine kassettebånd.
Avatar billede tobi-petersen Nybegynder
08. december 2004 - 01:53 #5
man kan Fx bruge ares eller DC++ meeeeeen det er jo ulovligt så det ville jeg ikke rådgive til ellers kan du hente lidt fra www.mymusic.dk eller den præsise kunsters hjemmeside der plejer gerne at være et par nummere man kan hente =]