Avatar billede martintarp Nybegynder
30. november 2004 - 09:05 Der er 3 kommentarer

linkbutton i textarea

Hej

Jeg har brug for at implementere en linkbutton i et textarea.
Når der trykkes på denne knap skal jeg vise noget mere text i textarearet.

Er der nogen der har en ide til hvordan det kan gøres?
Avatar billede jaffafo Nybegynder
30. november 2004 - 19:39 #1
Kan du ikke bare have knappen udenfor?  Tror ikke man kan have en linkbutton indeni et textarea.

Ellers så skal du da bare tilføje text til textarea med:

textarea.text += strengmednytinfo
Avatar billede martintarp Nybegynder
30. november 2004 - 21:32 #2
Jo det kunne jeg godt, men min ide var at lave layoutet lidt ligesom i visual studio .net. Hvor alle metoderne kan foldes ud. Det ville jeg så f.eks. bruge en linkbutton til.

Ved du hvad jeg mener? Tror du fortsat ikke det kan lade sig gøre?
Avatar billede jaffafo Nybegynder
01. december 2004 - 00:22 #3
jeg er ikke helt klar over hvad du mener..  nok fordi jeg ikke bruger VS.NET :)