Avatar billede to22 Nybegynder
29. november 2004 - 20:09 Der er 7 kommentarer

Meninger om Aldi PC

Er der nogle som har set tilbudet fra Aldi på:

P4 3,4 GHZ
4xS-ata
Intel 915P chipset
Geforce 6610 XL 128 Mb DDR
DVD-brænder
DVD-drev
Flash kortlæser
250 Gb Wester Digital, 8 mb cache.
512 Mb DDR400
Stereo TVtuner og radio
Firewire
IEEE 1394 Trådløst netværk
8 kanals lydkort med optisk ind/ud
netkort og modem
Trådløst tastatur og optisk mus
Fjernbetjening
indb. Bluetooth
Scart ud.
Softwarepakke med XP + meget mere.

PRIS: 7.999.-

Hvad menes der om dette tilbud????
Avatar billede zhristian Nybegynder
29. november 2004 - 20:12 #1
Jeg syntes den ser glimrende ud, men dog skal du sgu skynde dig, hvis du skal ha' en - de bliver som regel revet væk (måske pga. medarbejderne har også mulighed for at købe dem, så vidt jeg ved).
Avatar billede bennylarsen Nybegynder
29. november 2004 - 20:39 #2
et godt tilbud. Jeg købte min pc i ALDI for nogle år siden og er godt tilfreds med deres varer. Meget for pengene.
Avatar billede krusell Nybegynder
29. november 2004 - 20:52 #3
Heh, elsker de her  Aldi-pc spørgsmål :-)

Jo, har endnu ikke set en aldi maskine jeg ikke har syntes var ok. (har dog ikke set dem alle tror jeg). Og denne her ser også helt fint ud.

En af mine venner har købet den bærbar, de havde sidst og er meget glad for den. Og som zhristian siger, så skal du tidligt op :)
Avatar billede boocken Nybegynder
29. november 2004 - 20:54 #4
- Det lyder som et godt køb, hvis man vil have en pc der kan det hele, og man ikke skal til at købe noget ekstra udstyr før man kan kaste sig over den.
jeg ved jo ikke hvad pc´en skal bruges til men i betragtning af at det er en pc til lidt af hvert er den god. jeg vil våge at påstå at den også sagtens kan køre alle de nye spil på markedet.

RAM og gfx kan man måske diskutere, men de overholder mange standarter F.eks. BATTLEFIELD Vietnam -> 256MB RAM & 64MBgfx (det er min. krav) Men kan sagtens spilles. skal lige siges at det er et nyt stort spil som kræver meget!

priserne herunder VIL VÆRE CA. det som de er værd, som hvis du skulle købe det for sig. jeg skal ikke kunnesige om man kan købe de forskellige hardware på nettet lidt billegere men det vil ikke være meget, og hvorfor gøre det, det ville være besværligt at finde forhandlere, end at købe det tilbud der:
cpu 2400
gfx 1200
Dvd-brænder 500
dvd-drev 200
HDD 1200
RAM 500^
Diverse 1500^
= 7500^ ca.

Min vurdering er hvis du har pengene og vil ha en stærk PC, så er den Meget! go´
men ligesom zhristian siger: skynd dig!
Avatar billede krusell Nybegynder
29. november 2004 - 20:54 #5
Hov, glemte selvfølgelig lige. En ekstra stang 512 ram ville passe maskinen fint...
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2004 - 21:56 #6
Min svierfar har lige købt sådan en og den rykker - køb den.
Avatar billede to22 Nybegynder
30. november 2004 - 12:21 #7
Tak for det allesammen. Det ser ikke ud til at jeg behøves at frygte det køb så... :)