Avatar billede mhass Nybegynder
29. november 2004 - 19:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fejl i upload

Jeg har oprettet en side til at uploade filer. Jeg har haft den kørende på min egen apache server lokalt, men så snart jeg ligger den op på min hjemmeside, virker den ikke.

Via debug har jeg fundet frem til at $_FILES ikke indeholder noget i filen der modtager FORM'en, når scriptet afvikles på min hjemmeside. Hvad kan være problemet?
Avatar billede heyde Nybegynder
29. november 2004 - 21:02 #1
Kan du evt. vise koden til det?
Har du checket om det er den samme php-version der køres begge steder? Det kan måske godt have betydning...
Avatar billede loevgaard Praktikant
30. november 2004 - 13:12 #2
Hvis du laver en phpfil og indsætter <?PHP phpinfo(); ?> i den, så skal file_uploads være sat til On og ikke Off, for at upload virker :)
Avatar billede mhass Nybegynder
30. november 2004 - 14:09 #3
Efter min database blev flyttet til en anden version af MySql fungede det heldigvis :-)

Tak for budene