Avatar billede djskater Nybegynder
29. november 2004 - 19:05 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af min hjemmeside Ironclaw

Hej...
jeg har brug for at høre hvad i synes om min side og design OVS.
det kan godt være at den er lidt lang tid om at
loade siden...

Min side:
http://www.ironclaw.1go.dk

på forhånd tak...
Avatar billede 20 Nybegynder
29. november 2004 - 19:09 #1
Det hedder OSV ikke OVS :D

Men ellers et nice et :)
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
29. november 2004 - 19:09 #2
jeg synes den er fed nok men måske en anden farvwe i stedet for grå
Avatar billede the_stoner_forever Nybegynder
29. november 2004 - 19:09 #3
farve
Avatar billede michael_stim Ekspert
29. november 2004 - 19:11 #4
Jeg har svärt ved at läse teksten. Og lidt flere farver. Ellers OK.
Avatar billede jakoba Nybegynder
29. november 2004 - 19:12 #5
145Kb i bannerbilledet !  Lær lidt om komprimering af billeder. Det banner burde ikke fylde mere end ca 20Kb

Mon ikke det og andre ukomprimerede billeder er en stor del af grunden til den lange loadtid.

ellers køn og overskuelig.

en kommentar om menulinien, giv et ekstra blanktegn som margin hen til de lodrette streger. Det er lovlig nemt at se dem som bogstav 'l' og blive forvirret.

mvh JakobA
Avatar billede therevelation Nybegynder
29. november 2004 - 19:19 #6
fin side, men er enig med michael , du skal have en anden font på teksten. Det er for svært at læse og ser fnidret ud.
Avatar billede djskater Nybegynder
29. november 2004 - 19:27 #7
Altså det med farven tror jeg nu ikke jeg kan ændre lige med det samme
men det i siger med teksten kan jeg nok prøve og ændre...
men ellers tak for jeres ros af min side..

mvh: DJSkater
Avatar billede Slettet bruger
29. november 2004 - 19:44 #8
meget flot side, virkelig  godt tænkt .. altså ideen ... prøve at ændre lidt på din pop up menu ... nogen af dem fylder meget mere end den har behov for ..
ellers rigtig flot side ... et stort 10 tal fra mig :) som jakoba skrive.. prøve at se om du kan få billede til at fylde lidt mindre..
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
29. november 2004 - 20:26 #9
det er noget meget cool grafik... måske lidt gammeldags opsætning og en smule rodet... men cool.... men hvad er det for en font du har brugt til ironclaw.1go.dk på banneret??
Avatar billede djskater Nybegynder
29. november 2004 - 21:00 #10
Den Hedder Broken 15...
hvis nogle var interaseret så har jeg fundet den på http://www.pizza-dude.com
Avatar billede djskater Nybegynder
29. november 2004 - 21:01 #11
Ups! forkert link her: http://www.fonts.com
der fandt jeg den... :)
Avatar billede lazlowdk Nybegynder
29. november 2004 - 23:03 #12
nice... danke....