Avatar billede _mkz_ Nybegynder
29. november 2004 - 18:16 Der er 9 kommentarer

Usb enhed

hey alle sammen...

Har en mp3-afspiller, og når jeg putter den i computeren genstarter den uden videre.
undre mig når min mus gøre på usb?
nogen der kan hjælpe mig, eller en driver eller ligende?
Avatar billede junez_hansen Nybegynder
29. november 2004 - 18:33 #1
Har du ikk fået en disk med til den?
Avatar billede nopsen Ekspert
29. november 2004 - 18:33 #2
hvilket styresystem?? hvis det er win xp skal du køre med min SP1 for at have understøttelse til usb2 enheder, har du det?
Avatar billede nopsen Ekspert
29. november 2004 - 18:35 #3
skal du ikke ha lukket eller give feedback på de spørgsmål du allerede har kørende?
Avatar billede _mkz_ Nybegynder
29. november 2004 - 18:42 #4
Nej jeg køre sp2 og nej ingen disk med til den
Avatar billede halifax Nybegynder
29. november 2004 - 18:53 #5
Svar venligst på hvilken Windows du bruger?
Ret så vigtigt, da Win Xp ikke kræver særlig driver mens Win 98.x gør.

Svar også på hvilken fejlmeddelelse du får på skærmen, når den genstarter. Fejlkode + tekst.
Avatar billede _mkz_ Nybegynder
29. november 2004 - 18:55 #6
jeg køre xp...
og den siger ikke noget, bare når den finder afspilleren genstarter den,
Avatar billede halifax Nybegynder
29. november 2004 - 18:55 #7
Nå ok, SP2 - der må være Windows XP.

Gå i Enhedshåndtering, faneblad Avanceret, kilk på Start og genoprettelse, klik på indstillinger og fjern hak ud for Genstart automatisk.

Skriv dine fejlmeddelelser ved genstart ind her.
Avatar billede _mkz_ Nybegynder
29. november 2004 - 18:58 #8
der er ikk noget der hedder start og genoprettelse`??
Avatar billede halifax Nybegynder
30. november 2004 - 11:04 #9
Fra Enhedshåndtering, klik først på tab'en Avanceret. Start og genoprettelse står nederst i den dialogboks. Klik på Indstilinger og fjern hak ud for Genstart automatisk, Klik OK tlbage.