Avatar billede bosco Nybegynder
29. november 2004 - 16:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Unlock af "døren" i båndkarrusel vha job

Jeg har en DELL Autoloader LTO2 med barcode reader. I mit veritas Backup Exec skal jeg have lavet et job der hvermorgen unlocker lågen i båndkarruselen. Jeg har det på en anden backup server, men det er ikke mig der har sat det op og kan ikke se noget om opsætningen i properties på den... hvad er tricket?

-Max
Avatar billede bosco Nybegynder
09. december 2004 - 09:59 #1
hvis det er flere point der skal til så sig til!

-Max
Avatar billede mcp Nybegynder
20. december 2004 - 15:59 #2
Hmmmm ..Bedre sent en aldrig ?

Da du ikke nævne versionen af din Backup Exec er det lidt svært at
komme med en nøjaktig løsning !

Men proseduren er ca. den samme i alle versioner:
1- I mappen hvor BE er installeret finde en fil ved navn BEMCMD.exe
2- Brows ned i mappen via Commando Prompten og Skriv BEMCMD ?
3- I Vers. 9.x skal man skrive bemcmd.exe -o105 –a “LibraryName” (uden "")
ex.
C:\Program Files\VERITAS\Backup Exec\NT\ bemcmd.exe -o105 –a DELL-Robot

når du har fundet den rette switch kan der lave en BAT og pladsere den
i samme mappe som BEMCMD filen , derefter er det blot at pege på denne
BAT fil som et POST Job i backup jobbet !

mvh.
MCP
Avatar billede coolmike Nybegynder
18. maj 2005 - 14:08 #3
I version 10.0 går du han i "devices" peger på dit drev og siger "unlock" Dette laver et "job" som du kan schedulere. Uha det er blevet nemt :-)

Coolmike