Avatar billede bksdr Nybegynder
29. november 2004 - 04:48 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

billige dvd skiver

Hvor køber jeg de billigste dvd skiver henne ?
Avatar billede bksdr Nybegynder
29. november 2004 - 04:51 #1
altså, tomme til at brænde på ;-)
Avatar billede pillpopper Nybegynder
29. november 2004 - 06:03 #2
her feks. www.computerting.dk

m.v.h

pp

Forsat god dag:)
Avatar billede -zonic- Nybegynder
29. november 2004 - 07:16 #3
www.billigmedien.de
www.nierle.de

De 2 bedste steder jeg har har handlet  ;-)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. november 2004 - 07:37 #4
www.nierle.dk
www.digitalpromo.co.uk/

Jeg vil mene ovenstående er de billigste - undersøg begge sider, da prisen for den ønskede mængde/mærke kan variere
Avatar billede pillpopper Nybegynder
29. november 2004 - 08:07 #5
husk på at du skal betale udlandsfragt på www.nierle.dk og der er mange skiver der ikke virker:9 bare så du er klar over det jeg har selv handlet der mange gange men det kan godt være deres priser er billige men hvad hjælper det hvis mindst 2 stk. cd-r skiver ud af 10 skt. ikke virker:)

Men et meget udemærket råd hvis man vil tage chanchen, jeg vil personligt ikke, men det er jo min vudering da jeg somsagt har handlet der ca. 7 gange og det er helt SLUT nu samt en dårlig service og jeg har enda prøvet at vente helt op til 1½ måned før jeg fik tilsendt det jeg købte, selvom jeg havde betalt for varene for det skal man jo inden man kan bestille dem!

jeg vil bare lige dele min erfaring med dette tyske firma;)

jeg gider ikke vedlægge et svar da jeg regner med at spørgeren *selv* beder dem brugerene om et svar hvis de/brugeren syntes man skal have et/nogle piont for det.
Avatar billede bubbaa Nybegynder
29. november 2004 - 08:11 #6
Jeg kan tilgengæld kun anbefale www.nierle.de
Går hurtigt med at få skiverne, mine har der aldrig været fejl på, udover det jeg selv har været skyld i.
Udover det har jeg fået en lillebitte flaske sprut med de sidste to gange jeg har bestilt medier :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
29. november 2004 - 08:49 #7
pillpopper >> Har handlet en del hos nierle, og ved 200 dvd'er og 400 cd'er, har jeg ikke oplevet problemer med mere end 2-3 skiver ialt. Så den holder i hvertfald ikke for mit vedkommende, det gælder bare om at vælge de skiver der passer til drevet.
Avatar billede zliber Nybegynder
29. november 2004 - 09:51 #8
Det billigste er at bestille dem fra tyskland...
Jeg har selv bestilt fra billigmedien.de mange gange, og jeg har ingen problemer haft.
Men da de forskellige kører med tilbud i tide og utide, ville jeg selv lige tjekke de forskellige grænsehandel butikker dernede...

http://www.nbp.dk/links/fritid/graensehandel.php

Dette link lister en masse grænsehandelsbutikker ved den dansk-tyske grænse.
God fornøjelse!
Avatar billede jpv Nybegynder
29. november 2004 - 10:10 #9
Jeg har fundet billige og gode skiver på QXL.dk
Avatar billede pillpopper Nybegynder
29. november 2004 - 12:43 #10
Jeg bestilte en en masse cd-r og de flete virkede ikke, så kan det være det er mig der har været uheldig.