Avatar billede hejjegheddercasper Nybegynder
28. november 2004 - 23:22 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kan ikke få min Harddisk til at forblive synlig

Hej jeg har et problem med min HDD som jeg kom til at fucke godt og grundigt op.. Det startede med at jeg skulle formatere den som jeg har gjort 1000 gange før.. problemet denne gang var, at midt i formateringen gik strømmen. Derefter ville jeg forsøge at bruge en Norton Ghost CD hvorefter den nåede til ca. 5 % hvorefter den stoppede. Jeg tog CDen ud og opdagede at den var blevet ødelagt og kunne derfor ikke bruges. Så havde jeg min HDD til reperation for at genskabe min data men dette kunne ikke lade sig gøre så jeg formaterede den. Da jeg så satte den i igen kunne computeren ikke finde HDDen så jeg hentede et program fra www.seagate.com til at finde og installere den. Dette virker også efter hensigten bortset fra at HDDen forsvinder hver gang jeg genstarter min maskine. Er der nogen der har erfaring med ligende og evt kender til en løsning?? og findes der overhovedet nogen?? eller skal jeg bare sende den ind og få en ny på garantien ?

mit dilemma er bare at hvis jeg sender den ind og de ikke konstatere fejl på den kommer jeg til at betale timer dvs. 400 kr..

på forhånd tak
Avatar billede jaffafo Nybegynder
28. november 2004 - 23:52 #1
Jeg har prøvet noget lignende engang. Der var harddisken død :(

jeg sendte den så ind og fik en ny.
Avatar billede hejjegheddercasper Nybegynder
29. november 2004 - 22:55 #2
ok men jeg har fået den til at virke
ellers tak