Avatar billede andersmogensen Nybegynder
28. november 2004 - 18:12 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP, hvordan gør jeg min DVD afspiller kodefri?

Hej alle.

Jeg har forleden købt en JVC XV-N212, som jeg ønsker at gøre kodefri. Jeg har brugt mange timer på at finde en løsning, men uden det store held. Er der nogen der kan hjælpe mig?? Jeg er efterhånden ved at være temmelig desperat! :D

På forhånd tak

- Anders
Avatar billede tjaz Nybegynder
28. november 2004 - 18:20 #1
Af hvad jeg lige kan se mig ud af kræver det at du får lavet det de kalder et "Disk Mod", hvilket koster penge. Et bud på hvad der sker ved at lave et såkaldt "Disk Mod" er at de laver en opdateringer af firmwaren i din DVD. Indtil nu jeg har jeg ikke fundet nogen side med beskrivelse af hvordan du selv kan gøre det. Sorry.
Avatar billede tjaz Nybegynder
28. november 2004 - 18:23 #2
Hvis det lykkedes dig at finde disken til at lave opdatering med er her vejledningen til hvordan du gør:

Upgrade Instructions

These Upgrade instructions are for the following players :

JVC XVN210 / XVN212 / XVN312

1) Put the upgrade CD into the player

2) Switch the player into standby ( off )

3) Press and keep held the skip forward and skip back buttons on the player whilst switching it back on.

4) You should now see Region 2 on the front of the player

5) The disc will load automatically and display U on the player's display , you may see on the TV screen a message that the disc cannot be read , this is normal.

6) After around one minute ( U may still be displayed on the player ) you can eject the disc.

7) Switch the player off and then when you switch it back on it will be Multiregion.
Avatar billede andersmogensen Nybegynder
28. november 2004 - 22:43 #3
Tak - jeg prøver at undersøge det!
Avatar billede andersmogensen Nybegynder
29. november 2004 - 23:08 #4
Ja, løsningen lå sgu i en firmware opdatering. se http://www.multi-region.co.uk/product_info.php?products_id=687&ovi=134&poi=5 , for yderligere information. Men tak for hjælpen alligevel.

anders
Avatar billede tjaz Nybegynder
03. december 2004 - 10:54 #5
så lidt ;)