Avatar billede collo Nybegynder
14. marts 2001 - 10:14 Der er 5 kommentarer

Select/join i VB

Hejsa

Hvordan laver man en join i VB? - f.eks. en tabel med PERSONER (Navn, Adresse, postnr) der skal joines med POST (postnr, by)

Eksempel tak :))
Avatar billede collo Nybegynder
14. marts 2001 - 10:17 #1
Access database... altså
Avatar billede nute Nybegynder
14. marts 2001 - 10:18 #2
eeehhh....dette gjør du vel i SQL ?!
Avatar billede collo Nybegynder
14. marts 2001 - 10:19 #3
Jeg kan ikke få det til at virke... kom med et eksempel... istedet..
Avatar billede nute Nybegynder
14. marts 2001 - 10:22 #4
SELECT * FROM personer INNER JOIN post ON personer.postnr = post.postnr WHERE personer.id = 1

/nute
Avatar billede billeschou Nybegynder
16. marts 2001 - 12:43 #5
hvorfor ikke bare gøre det vha. en af guiderne og så kigge sql-koden igennem bagefter?