Avatar billede sierradriver Nybegynder
28. november 2004 - 16:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Keyboard Error, Intel D875PBZ bundkort

Hej

Da jeg igår slukkede min computer virkede den fint, ingen problemer med den overhovedet.

Imorges da jeg tændte for den var situationen pludselig meget anderledes, tastaturet virkede ikke.

Jeg prøvede at slukke computeren, og starte den op igen, og ganske rigtigt siger den under opstart "Keyboard Error", hvorefter den fortsætter ind i windows.

Det sjove er, at i det computeren tændes, blinker lamperne i NumLock, CapsLock og ScrollLock som de bør, hvorefter de slukker helt, og først derefter kommer fejlen.

Jeg har prøvet stortset alt:

- Kører BIOS i recovery mode (jumper controlled)
- Sætte andet tastatur til
- Prøvet at sætte tastaturet i "muse"-PS/2 stikket.
- Prøvet at starte op uden tastatur, for derefter at starte op med igen

Jeg er helt død for ideer, og har prøvet at søge rundt på nettet uden at finde noget specifik, så nu spørger jeg her.
Avatar billede sierradriver Nybegynder
28. november 2004 - 16:33 #1
Bundkort: Intel D875PBZ (Bonanza)
Tastatur: Logitech Ultrax / IBM Standard tastatur

Inde i Windows virker musen fint, samt alt andet end tastatur
Avatar billede sierradriver Nybegynder
29. november 2004 - 23:19 #2
Bundkort sendt til rep.