Avatar billede webroy Nybegynder
28. november 2004 - 13:04 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hvor gemmes adgangskoder.

Hej.

Jeg skal havde slettet en gemt adgangskode til et login på en ftp://home21.inet.tele.dk side. PC'en logger på men kommer med et svar om at der ikke er brugeradgang til siden. Jeg tror min kolega måske har tastet forkert adgangskode. Vi kan dog ikke prøve at skrive et nyt, da vinduet med adgangskode og brugernavn ikke popper op, han har måske sat flueben i gem adgangskode.

Hvordan får jeg den frem igen, så vi kan prøve at skrive koden igen?

WebRoy.
Avatar billede webroy Nybegynder
28. november 2004 - 13:07 #1
Godmorgen - jeg fandt lige ud af at jeg skal højreklikke på siden og vælge log på som... Nå pyt, så gik der tid med det :o)
Avatar billede Slettet bruger
28. november 2004 - 14:29 #2
Tak fordi du selv svarede og ikke bare skrev "...fandt ud af det..."