Avatar billede ugur2002 Nybegynder
28. november 2004 - 10:31 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

når jeg skal åbne en side som fks.http://pass:user@go

det der står der er  http://giantfan56:nygiants@golian.com/members/
jeg kan ikke åbne links med pass og user skrevet ind som
http://pass:user@webside.dk
kan nogle forklare mig hvorfor jeg ikke kan dette
Avatar billede stoffer Nybegynder
28. november 2004 - 10:40 #1
Hmm. Man plejer da aldrig at kunne skrive andet en user ind. Desuden er det i hvert fald omvendt det skal skrives, altså: user:pass@webside.dk. Men jeg synes nu aldrig at have oplevet at man kan skrive pass i URL'en....
Avatar billede webgon Nybegynder
28. november 2004 - 10:44 #2
Man kan godt lave et link med både user og pass, men IE har valgt at ændre denne funktion efter version 5.

For at lave det om, skal du blot downloade og installere http://exp.webgon.net/IEUserPassEnable.reg

Så kan du bruge dette link, uden at få en syntaxfejl: http://giantfan56:nygiants@golian.com/members/

/webgon
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
28. november 2004 - 10:49 #3
jeg har brugt den der ----> http://exp.webgon.net/IEUserPassEnable.reg
den virker ikke jeg får stadig syntaxfjel hvis det er det det hedder :S
Avatar billede webgon Nybegynder
28. november 2004 - 10:50 #4
Er du sikker på du har installeret den korrekt :-) ?
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
28. november 2004 - 10:51 #5
tja gemmede den på skrive bordet dobbelt klikkede og sagde ja til hvad den ville have
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
28. november 2004 - 10:54 #6
altså jeg har installeret den korretkt
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
28. november 2004 - 11:05 #7
nogle der kan hjælpe mig for de 200 points jeg giver ?
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
28. november 2004 - 11:23 #8
halo stoffer hvad ellers kan jeg gøre hvad hedder fejlen ?
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
28. november 2004 - 11:24 #9
Siden kan ikke vises.
Den side, du søger efter, er måske fjernet, eller navnet er ændret.

--------------------------------------------------------------------------------

Prøv følgende:

Åbn hjemmesiden dogtowner:cigbalfe@1wildexhibitionist.com, og søg efter hyperlinks, der fører til de ønskede oplysninger.

Hvis du har skrevet sidens adresse i adresselinjen, skal du sørge for, at adressen er stavet korrekt.

Hvis du stadig ikke kan åbne siden, kan du klikke på knappen
Søg i Internet Explorer for at søge efter lignende websteder.

Internet Explorer

det er hvad jeg får når jeg klikker åp sådan nogle links med pass:user@webpage.domene/
Avatar billede webgon Nybegynder
28. november 2004 - 12:16 #10
Jeg har haft samme problem, men det blev øjeblikkeligt løs ved hjælp af denne fil/patch jeg har henvist til..

Jeg ved ikke hvad der ellers kan være galt... Er du logget på som administrator? Hvilken version af Windows / IE bruger du?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
28. november 2004 - 12:50 #11
ugur2002 > Du har nogle efterhånden gamle spørgsmål som der mangler feedback eller afslutning på. Gider du lige kigge dem igennem og gøre et eller andet ved dem ?
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
28. november 2004 - 13:08 #12
jeps kikker lige
Avatar billede stoffer Nybegynder
08. december 2004 - 00:45 #13
Bare lige en update... hvis du nu adder websitet til "trusted sites". Kan det så lades sig gøre?
Avatar billede ugur2002 Nybegynder
27. oktober 2005 - 16:38 #14
lælæøæ