Avatar billede wip13 Nybegynder
16. oktober 1999 - 23:27 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

Sniper eller hvad hedder det??

Jeg har gang i et lille LAN og kunne derdor godt tænke mig et program, der går ind og tager kontrollen over en anden computer, sådan så jeg ser hans skærm og styrer hans keyboard og mus.
Nogen der kender sådan noget?
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. oktober 1999 - 01:17 #1
Prøv med PC Anywhere

det er det der blive brugt begge de steder jeg arbejder
Avatar billede wip13 Nybegynder
17. oktober 1999 - 01:48 #2
et link?
Avatar billede gozar Nybegynder
17. oktober 1999 - 02:17 #3
Prøv med netbus..

Der kan du lege med musen & cdrom drevet.

Det kan findes her: http://www.davecentral.com/9355.html

Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. oktober 1999 - 02:26 #4
gozar>> det er hacking, ikke fjernstyring

og man kan ikke se skærmen
Avatar billede chris Nybegynder
17. oktober 1999 - 03:52 #5
Her er det ultimative program til remote desktop...og så er det GRATIS.
http://www.uk.research.att.com/vnc/download.html

Jeg har prøvet : PCAnywhere8.0 og Remote Desktop 32 (fra NAI)...og syntes at VNC er det bedste til privat brug.
Prøv det engang....det er jo gratis
Avatar billede fatboy Nybegynder
17. oktober 1999 - 04:01 #6
Jeg synes PC-Anyware 8 eller 9 er klart det bedste. Du får 100% kontrol over den anden computer (sålænge windows kører selfølgelig).

Hold dig væk fra netbus, som må siges at høre til virus-kategorien.
Avatar billede wip13 Nybegynder
17. oktober 1999 - 12:10 #7
Hvor kan jeg finde PC anywhere ?

VNC tillader ikke at man hopper over på den anden computer, den anden computer skal først sige "ok" til det....
Avatar billede fatboy Nybegynder
17. oktober 1999 - 15:14 #8
Her finder du PC-Anywhere i shareware:

http://shop.symantec.com/cgi-bin/trialware/Core/Core.pl?SECTION=pcANYWHERE&subsite=uk&MODE=1&KDATA=KKKK

Jeg mener, man med det downloade kan bestille det fulde produkt.
Avatar billede chris Nybegynder
17. oktober 1999 - 18:08 #9
wip13: Nej den skal ikke.
Du starter serverdelen på den PC du vil remote...sætter password og så virker det.
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. oktober 1999 - 21:01 #10
jeg tror wip13 er ude på at hacke en eller anden...
Avatar billede wip13 Nybegynder
17. oktober 1999 - 21:03 #11
nej cyberesben det er bare min lillebror....... og nogle andre tosser! :)
Avatar billede gozar Nybegynder
17. oktober 1999 - 23:15 #12
Netbus er ikke et hacking utility selv om det kan bruges til samme.
Det er et administrations tool...
Avatar billede cyberesben Nybegynder
18. oktober 1999 - 00:06 #13
gozar, hvis det var et seriøst admin tool, hvorfor så lave en server der var skjult og meget svær at komme af med?
Avatar billede gozar Nybegynder
18. oktober 1999 - 00:12 #14
Serveren er kun skjult hvis nan selv vælger at skjule den!!!!!!

Du kan ikke installere serveren og samtidelig skjule den. Ikke i de nyere versioner. Det vil sige at du skal have fysisk kontakt for at installere den på en anden computer.

Det er måske ikke perfekt. Men hvad er det???
Avatar billede cyberesben Nybegynder
22. oktober 1999 - 00:00 #15
wip13>> kan du ikke acceptere svarene på det her spm eller noget...?
Avatar billede geek Nybegynder
24. oktober 1999 - 17:50 #16
Brug Netbus eller Back Orifice, netbus er klart det nemmeste og der kan man også se hvad den anden laver, som du gerne ville.
Hvis du bare kun bruger det på dit lokalnet så kan det sgu være ligemeget om det kaldes hacking eller er et administrations tool.

Og bare rolig det er IKKE en virus som fatboy skriver, da den ikke kan smitte, og ikke gør noget uopfordret, der er en trojansk hest som faktisk er ret let at slippe af med hvis man vil.
Avatar billede geek Nybegynder
24. oktober 1999 - 18:05 #17
På denne side kan du downloade og finde ud af hvordan netbus virker
http://www.nttoolbox.com/
Avatar billede mortenwinner Nybegynder
15. januar 2000 - 15:03 #18
Hmm hvad mon du dog vil bruge sådan et program til???