Avatar billede futteline Nybegynder
28. november 2004 - 09:23 Der er 6 kommentarer

Laptops.dk Kan det passe?

de skriver at en Mobil pentium 1.2. svare til en p4 2.0

http://www.laptops.dk/?s=234

Mente ellers at M står for mobil dvs når jeg tager strømmen bliverdet til en 700-800mhz

ret mig lige hvis jeg tager fejl!

for har skrevent til laptops men fik et underlig svar

// Martin Rasmussen
Avatar billede freehelp Praktikant
28. november 2004 - 10:43 #1
Groft sagt ganger man med 1,5
Avatar billede futteline Nybegynder
28. november 2004 - 10:49 #2
dvs at m ikk står for mobile? for har en p2 m400mhz sony  men den bliver bestemt ikk vild når jeg tager strømen fra den... så hedder det 266mhz
Avatar billede freehelp Praktikant
28. november 2004 - 10:53 #3
Avatar billede freehelp Praktikant
28. november 2004 - 10:56 #4
Pentium M er karakteriseret ved en meget avanceret styring af strømforbruget i forhold til tidligere typer processorer, hvilket giver en bedre udnyttelse af batteriet - uden at gå på kompromis med performance.
Ved bl.a. at øge cache størrelsen på processoren kan man nemlig drosle ned for Gigahertz'ne og stadig nå samme høje performance man er vant til fra Pentium 4-M.
I en rum tid fremover vil Pentium 4-M og den nye Pentium M processor eksistere sideløbende, og der vil sikkert være mange spørgsmål om hvad der svarer til hvad mht performance. Brug nedenstående sammenligning til at skyde dig ind på det relevante Pentium M produkt:
Pentium 4-M 1.8 GHz -> Pentium M 1.3 GHz
Pentium 4-M 2.0 GHz -> Pentium M 1.4 GHz
Pentium 4-M 2.2 GHz -> Pentium M 1.5 GHz
Pentium 4-M 2.4 GHz -> Pentium M 1.6 GHz

o.s.v.
Avatar billede freehelp Praktikant
08. december 2004 - 13:26 #5
Kunne det tænkes du gad bruge samme tid som du bruge på at oprette, på at give feedback her evt!?
Avatar billede freehelp Praktikant
24. december 2004 - 12:49 #6
Kunnne du evt bruge samme tid her nu på feedback, som du brugte da du oprettede spørgsmålet!?