Avatar billede wildfred Nybegynder
14. marts 2001 - 09:36 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

automatisk vidrestilling fra page til page.

jeg vil gerne vide hvordan man kan få en introside til at blive vidrestillet til homepagen automatisk!!!
Avatar billede sone Nybegynder
14. marts 2001 - 09:37 #1
Indsæt følgende i din header:

  <META HTTP-EQUIV=\"Refresh\" CONTENT=\"2; Url=side2.htm\">

så videresendes brugeren til siden side2.htm efter 2 sekunder.
Avatar billede snowball Novice
14. marts 2001 - 09:39 #2
Sæt nedenstående kode ind imellem <head> og </head> !

<meta http-equiv=\"Refresh\" content=\" 10; URL=http://www.my-domian.dk\">

Du kan ændre 10 til noget andet alt efter hvor lang tid der skal gør inden man bliver sendt videre. Tallet er i sekunder !

Snowball
Avatar billede snowball Novice
14. marts 2001 - 09:40 #3
Too slow ;)

Snowball
Avatar billede wildfred Nybegynder
14. marts 2001 - 09:45 #4
Hejsa
Jeg kan ikke bruge denne meta tag, da siden den skal vider stille fra har et javascript, der først skal loades færdig, og det er jo forskelligt fra internet hastighed hvor hurtigt det går, se eventuelt http://www.ladelund.subnet.dk det er dette script den skal indlæse!
Avatar billede sone Nybegynder
14. marts 2001 - 10:03 #5
I java script:

  document.location.replace = \"side2.htm\";
Avatar billede berg Nybegynder
14. marts 2001 - 10:04 #6
http://www.eksperten.dk/spm/50440

der er noget javascript...

.:Berg:.
Avatar billede sone Nybegynder
14. marts 2001 - 11:15 #7
Hvad er problemet ?
Avatar billede jakoba Nybegynder
14. marts 2001 - 11:50 #8
tilføj en onload i din <body tag
<body ... onload=\'document.location.replace = \"side2.htm\";\'>

så bliver der viderestillet såsnart siden er loaded

mvh JakobA
Avatar billede jakoba Nybegynder
14. marts 2001 - 11:53 #9
undskyld ovenstående. det duer ikke
det skal være:
<body ... onload=\'document.location.replace(\"side2.htm\");\'>

mvh JakobA
Avatar billede wildfred Nybegynder
14. marts 2001 - 13:48 #10
den skal jo lige havde lov til at loade den første side din odder, der køre jo ligesom et javascript først klovn så fat det da
Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. marts 2001 - 15:08 #11
Wilfred du er altså ikke særlig sød, det måp vist snakke om imorgen tidlig, hvad? :)
Avatar billede wildfred Nybegynder
14. marts 2001 - 22:17 #12
Fuck da dig Webmasterdk det er jo ingen chat for 3 klasser det her vel1!!!!!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
15. marts 2001 - 01:14 #13
det giver tæsk imorgen, jeg får teddy til at give dig dem!! *lol*
Avatar billede wildfred Nybegynder
15. marts 2001 - 10:04 #14
ha ha ha ha ha ha ha ha TEDDY ha ha ha ha ha ha ha
han slår som en tøs, og for det andet er du her heller ikke