Avatar billede kims2 Nybegynder
28. november 2004 - 01:15 Der er 1 løsning

Problemer med lyd på Asus P5AD2 Deluxe

Jeg har lige samlet mit nye system med et Asus P5AD2 bundkort. Problemet er at jeg ikke kan få lyden på systemet til at virke. Den installerer fint driverne, men jeg kan ikke få lyden til at virke alligevel.
Konfigurations programmet der bliver installeret sammen med driverne (CMI audio config) kan jeg ikke åbne. Timeglasset kommer lige frem og forsvinder så igen, men der sker ikke mere.
Jeg har prøvet at afinstallere både driver og program, men det hjælper ikke.
Jeg har tænkt på om det kunne have noget at gøre med at den første gang jeg installerede driverne skrev at den ikke kunne finde noget matchende lydkort, men det kunne den dog godt efter en genstart.

Nogen der har en idé om hvad det kan være?

PS: Ved opstart er der en kvindestemme som siger noget lignende "System now booting from operating system" så der kan altså godt komme lyd ud, men dette er noget det ligger på bundkortet og ikke i Windows.

Mvh

Kim S
Avatar billede kims2 Nybegynder
28. november 2004 - 18:55 #1
lukket