Avatar billede kennilinux Nybegynder
27. november 2004 - 17:58 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

NFSU 2 kode..

Hej...

en som kan hjælpe som ved hvor man skal skrive koder ind henne i NFSU 2?

På forhånd tak.
Avatar billede leif Seniormester
27. november 2004 - 18:03 #1
Hvad mener du med Koder ?
Avatar billede kennilinux Nybegynder
27. november 2004 - 18:07 #2
det her http://kwtt.dk/snydekoder.txt

jeg kan bare ik få dem til at virke.. kan ik helt fatte hvor man skal skrive dem henne :(
Avatar billede leif Seniormester
27. november 2004 - 18:09 #3
Nu kender jeg ikke spillet, men der står "At the press enter screen" dvs. ved en skærm hvor du bliver bedt om at trykke enter for at komme videre, sikkert i starten af spillet !
Avatar billede kennilinux Nybegynder
27. november 2004 - 18:12 #4
ku jeg ik få til at virke.... for der er et sted hvor den skriver press enter.. men det vil ski ik virke.. jeg må håbe der kommer en forbi her inde som kender spille som også har prøvet snydekoder. :P
Avatar billede snowball Novice
27. november 2004 - 18:29 #5
"Type these codes at the intro screen (the one that comes up before the main menu that says "Press Enter" -- right before your profile is loaded). If accepted, a small beep will be heard."

Men hvorfor snyde? Det er jo kedeligt ;)
Avatar billede snowball Novice
27. november 2004 - 18:29 #6
Husk desuden lige følgende: "NOTE: Not all cheats work in Career mode"
Avatar billede kennilinux Nybegynder
27. november 2004 - 18:31 #7
jeg har forsøgt så mange ting. men fatter heller ikke eng så godt. sååå kan du forklare hvor man skal skrive den henne? :D
Avatar billede snowball Novice
27. november 2004 - 18:44 #8
Når du starter spillet og musikken begynder at spille, så bliver du bedt om at trykke på Enter for at vælge hvilken profil du vil spille med. INDEN du trykker Enter på det tidspunkt, så skriver du den kode du ønsker at bruge. Hvis koden bliver accepteret, så skulle din PC sige et lille bip.
Avatar billede kennilinux Nybegynder
17. februar 2006 - 19:43 #9
Det ville ikke virke for mig. så nok bare mig som ikke ku hitte ud af det. men spiller det ikke længere...