Avatar billede region Nybegynder
14. marts 2001 - 08:44 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

snapshot program

Jeg mangler et freeware eller lign. program der kan flg. :

Når jeg trykker printscreen skal dette saves som en af mig navngivet jpg.fil på HD\'en.

JEg har prøvet minicab som delvist opfylder kravene. her kan man bare ikke vælge at gemme billedet som det samme hver gang, uden at skulle navngive manuelt. hvis man vælger aut. save, blive billedet gemt som autnummer startene fra 1.

eks.

jeg vil gemme mine printscreens som c:\\test.gif.

Hvor får man et sådant ..!!!!
Avatar billede osku Nybegynder
14. marts 2001 - 08:59 #2
Det er ikke lige præcis det du er ude efter, men PsP har jo capture funktionen som tager et billede af skærmen. (ud fra dine valg) Derefter kan du jo vælge at gemme filen som dinfil.gif og bare overskrive hver gang
Avatar billede jansoe Nybegynder
14. marts 2001 - 09:31 #3
I bladet Alt Om Data fra marts måned finder du på cd-romen 2 programmer der kan det
Hypersnap-DX og CaptureEzePro
de er dog kun shareware
Avatar billede jansoe Nybegynder
14. marts 2001 - 09:43 #4
du kan også prøve den her den er gratis

http://w1.2518.telia.com/~u251800188/wg/
Avatar billede jansoe Nybegynder
14. marts 2001 - 09:44 #5
Avatar billede berg Nybegynder
14. marts 2001 - 09:56 #6
Der er mange på tucows!
Avatar billede berg Nybegynder
14. marts 2001 - 12:54 #7