Avatar billede carov Nybegynder
27. november 2004 - 16:16 Der er 7 kommentarer

Hjælp til programmering af ASP (log ind funtion på webside)

Jeg er ved at lave min første webside i Frontpage og skal bruge en Log Ind funtion men kan ikke finde en sådan på Frontpage.. Håber at nogle kan hjælpe mig med en udførlig guide, da jeg ikke er med i java - script - HTML osv.. Faktisk helt nyfødt på dette punkt
Avatar billede tofte Juniormester
27. november 2004 - 16:22 #1
prøv http://www.html.dk/tutorials/asp/lektion12.asp , der er et eks nederst!
Avatar billede carov Nybegynder
29. november 2004 - 20:08 #2
Jeg Siger TakTak, og nu kan jeg huske hvordan man giver de point synes engang det var nemt men hva gør jeg....?
Avatar billede tofte Juniormester
29. november 2004 - 21:04 #3
Ja det kræver at jeg har lagt et svar, det gør jeg så nu. Men jeg skal altså max have 100 points for den lille linie.
Avatar billede tofte Juniormester
29. november 2004 - 21:05 #4
Hmm svaret kom her
Avatar billede carov Nybegynder
01. december 2004 - 08:19 #5
jeg Siger tak For Hjælpen...
Avatar billede carov Nybegynder
01. december 2004 - 08:21 #6
Jeg Siger Tak For Hjælpen,Skriv Lige igen hvis Du Ikke har Fået Point'ene For jeg Har Trykket Accepter Mange Gange men Der Står Stadigt 200 Point Ude...
Avatar billede tofte Juniormester
01. december 2004 - 10:05 #7
Du skal bare markere mit navn i boksen og trykke accepter