Avatar billede rickie Juniormester
14. marts 2001 - 08:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Menyer med mouse over

Hej!

Jeg vil gerne have nogle menyer som viser nogle undermenyer når man förer musen over.
Menyerne skal ikke være afhængig af frames.
Dvs at når man fører musen, så skal menyen vises selv om rammen ikke er stor nok.
På forhånd tak.
Avatar billede osku Nybegynder
14. marts 2001 - 08:22 #1
Hmm, hvis du har en frame, som er mindre end dokumentet, får du scrollbars.
Du får ikke menuen til at overlappe en frame, gå ind over en anden frame!
Avatar billede rickie Juniormester
14. marts 2001 - 08:33 #2
Virker det slet ikke? Jeg har fjernet scrollbars.
Det eneste jeg vil er at have en lille frame for oven med menyer og en stor nedenunder. Links i överste og resten af dokumenten i nederste. Jeg har en mouse over menu nu men jeg kan kun se der til hvor framen slutter. Findes der ingen måder??
Avatar billede larsi Nybegynder
14. marts 2001 - 08:40 #3
Kan \"Classicmenu\" på http://www.viewsource.dk/javacat.asp?ident=4&page=6 bruges ?
Avatar billede hejjjj Nybegynder
14. marts 2001 - 09:07 #4