Avatar billede hanne46 Nybegynder
27. november 2004 - 06:59 Der er 6 kommentarer

hvordan kan jeg download www.kazaa.com

jeg prover at download kazaa men far et svar pa at jeg allerede har en ulovlig en pa min cd nar jeg trykker pa reparer far jeg ikke noget svar ,jeg ha kigget alle vegne efter det ulovlige program sa jeg kan uninstall  men kan ikke finde noget
Avatar billede jan_vernersen Nybegynder
27. november 2004 - 08:45 #1
www.download.com eller www.download.dk
Men hvorfor kazaa?Dyrker du virus?
Avatar billede debuur Nybegynder
07. december 2004 - 00:16 #2
har prøvet dette en gang - lovede mig selv at hvis jeg fik min pc "ren" igen så ville jeg aldrig mere bruge kaaza.
Prøv lige at tjekke din pc for spyware og virus se link til dette hos www.arlet.dk
Avatar billede hanne46 Nybegynder
07. december 2004 - 05:25 #3
jeg har ombestemt mig om kazaa ,men hvor kan jeg ellers finde gratis musik fra 60 serne?
Avatar billede overloaded Mester
07. december 2004 - 06:12 #4
Avatar billede tobi-petersen Nybegynder
08. december 2004 - 02:15 #5
hmmm ares er lissom kazaa bare bedre men som sagt er det ulovligt men der har de sikkert det du leder efter http://www.aresgalaxy.org/download.html her har du link så skal du bare tage det normale ikke lite men jeg ville ikke råde dig til det efter som det er ulovligt
Avatar billede tobi-petersen Nybegynder
08. december 2004 - 02:16 #6
det skal lige siges at jeg på ingen måde kan sige det er godt at hente fra ulovlige download programmer efter jeg fik min Pc Clean