Avatar billede peterjorgen Nybegynder
26. november 2004 - 21:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Kamera til ca 1500,-

hejsa jeg står for at skal ud og invistere i et digitalkamera.
men det er jo en jungle, at finde ud af hvad der er godt og hvad der er skidt.

Jeg vil ofre 1500 kr på det, dog måske 2000 hvis der er stor forskel i kvaliteten pga den sidste 500 krone.
på forhånd tak
peterjorgen
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. november 2004 - 22:03 #1
et godt sted at lede er ihvertfald www.dpreview.com her finder du test af alle digi cams.
Avatar billede peterjorgen Nybegynder
26. november 2004 - 22:42 #3
jeg har set et  CANON PowerShot A75
på pixmania

http://www.pixmania.com/dk/dk/52696/art/canon/powershot_powershot_a75_m.html?srcid=88#accessoires

er det godt eller finder jeg noget bedre i klassen?
Avatar billede kox Nybegynder
26. november 2004 - 23:54 #4
http://www.steves-digicams.com/2004_reviews/a75_pg7.html en læsning 'diagonalt' siger at det vist er helt ok.
min søster har et og er meget tilfreds. jeg har selv et sony T1 som er meget kompakt, det er et vigtigt kriterie for mig at det ikke fylder meget, har det altid i lommen,så af de to ville jeg vælge ixus I. hvis zoom er vigtigt for dig er det a75... en kami har ixusI og er også yderst tilfreds :o)
dette kunne også være et alternativ, meget gedigent!: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=76631
Avatar billede kox Nybegynder
30. november 2004 - 00:00 #5
det sidste kamera jeg linkede til har de til 1995 i fonas nye katalog, det er kun en 50'er over edbpriser og så er du fri for at handle på nettet hvis du ikke er vild med det
Avatar billede kox Nybegynder
30. november 2004 - 00:00 #6
og så er det en flad femmer under din max-pris :o)
Avatar billede peterjorgen Nybegynder
04. august 2005 - 19:06 #7
OK