Avatar billede kanondreng Nybegynder
26. november 2004 - 21:33 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

brænde dvd filer

hejsa
har nogle filer som skulle være dvd-r
men er i tvivl, de har fil format r-1.fil osv videre stiger tallet.. plus en masse winrar filer
som der ligger fil i der hedder img fil navn...
hvad gør jeg er på bar bund
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2004 - 21:35 #1
Hvis det er WinRar filer, så kan du jo starte med at pakke dem ud.
Hvilke brænderprogram har du ?
Avatar billede kanondreng Nybegynder
26. november 2004 - 21:38 #2
har nero
Avatar billede kanondreng Nybegynder
26. november 2004 - 21:40 #3
skal kun pakke winrar filerne ud ik
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2004 - 21:41 #4
jo, men du kan ikke bruge Nero til at brænde en .img fil med
Avatar billede kanondreng Nybegynder
26. november 2004 - 21:51 #5
nej oki
den lavede en en img fil og bruger dvd decrypter til det.. hvad skal man bruge til at ps 2 spil pakke dem ud og brænde bare
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2004 - 21:52 #6
aner det ikke....
Og hvis du har et PS2 spil pakket som flere .rar filer som indeholder en .img fil, så stinker det langt væk af en piratkopi - det får du ikke hjælp til her på E
Avatar billede kanondreng Nybegynder
26. november 2004 - 21:54 #7
er ik pirat men tak for hjælpen med det andet der
Avatar billede niqe Nybegynder
12. januar 2005 - 21:46 #8
Det du gør:
Anskaf dig programmet WinRAR(http://www.rarlab.com/rar/wrar342dk.exe). Det er et ind- og udpaknings program(komprimerings program). Det specielle ved WinRAR er at det understøtter filformatet .rar hvilket diverse andre ikke gør(winzip). Så, UnRAR filen og kopier .img filen ud i mappen det lå i eller hvor du nu vil have den.
Du har nu to muligheder:

Download programmet IsoBuster(hhtp://www.isobusterdownload.net/isobuster_all_lang.zip) og åbn .img filen med det, træk .vob og .ifo(hvis flere så også dem) filerne ud i mappen og brænd dem med Nero Burning Rom.

Eller, Download programmet alcohol 120%(http://shop.alcohol-soft.com/go_dl.php), som er et brænder program skabt til det formål, at brænde image filer. Programmet koster penge men en gratis prøve-version kan hentes i 30 dage, derefter er du så ned til at købe en licens til det.

med venlig hilsen niqE

PS: Håber jeg har hjulpet.

PSS: Jeg råder dig til at følge forslag nr. 2:
Hvis det er en film du evt. har downloadet, så fylder den som regel 4.4Gb og er delt i 32 .rar filer for at kunne bruges i FAT32. Men den fylder 4.4, så hvis du først skal pakke den ud med WinRAR= 4.4 oven i. Og så derefter skal bruge filerne i den pakkede .img fil = 4.4 oven i igen = 12.12Gb en film fylder(det er kun midlertidig plads det fyldet når du har brændt dem kan du bare slette det igen), plus det taget en helveds tid at skulle vente på at den kopiere færdig.