Avatar billede darkwing Nybegynder
26. november 2004 - 21:21 Der er 5 kommentarer

problemer med netværket

min kære fader har fået internet igennnem hans arbejde, men pludselig efter de havde haft lukket ned for forbindelsen virkede nettet ikke på min com. Det virker dog på hans arbejds computer som er sat til samme router, og da jeg prøvede at sætte en anden computer til min port i routeren virkede det fint...
Det virker lidt som om den godt kan sende information men derimod ikke modtage...
Har selvfølgelig tjekket alverdens stik, været inde i egenskaber for den pågældende forbindelse og tjekket at opsætningen er ok -så vidt jeg kan se.  Jeg har også tjekket at det ikke er en firewall der laver konfilkt.
Avatar billede kenp Novice
26. november 2004 - 22:02 #1
har du prøvet at genindstallere dit netkort! eller bruge den port din far´s sidder til.
Avatar billede darkwing Nybegynder
26. november 2004 - 23:26 #2
ja til begge to...
Avatar billede kenp Novice
26. november 2004 - 23:30 #3
Det kan jo være gået netkortet!

har du samtidig med opdateret til sp2
Avatar billede darkwing Nybegynder
26. november 2004 - 23:39 #4
har lige skiftet netkort grundet det forrige ikke virkede... Men XP SP2 ligger ikke på maskinen.
Avatar billede kenp Novice
26. november 2004 - 23:43 #5
har du prøvet at give det faste ip-adresser mv. også se om det hjælper.