Avatar billede zyxep Nybegynder
26. november 2004 - 10:17 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

tribal tattoo til mig selv og ven

hey..

mig og en ven snakker om at vi skal have lavet en tattoo på et tidspunkt..

vi vil begge 2 have dem på over armen og det skal være en tribat tattoo

der skal ikke være nogen farve kun sort..

hvis nogen kan lave et par exempler vil det være perfekt..
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2004 - 10:18 #1
Avatar billede zyxep Nybegynder
26. november 2004 - 11:09 #2
har prøvet..
det jeg vil have er en "personlig" tattoo ...

en som selv er tegnet i hånden eller computer..
Avatar billede jenslyn_s Nybegynder
26. november 2004 - 11:41 #3
Tribal-tatoo's er så klamme... For mig, og mange jeg kender, giver tribal tatoos associationer til "Jeg var fuld og til kræmmermarked og vågnede op med en grim tribal tatoo", "Herre mega saj dér, manner! Tribal, fåk vår sajt, dér. Hey send en sms til the voice-tv og fortæl om det, manner!!!", "Jeg vil bare være bad boy lissom' taxa mike.", "Fårk manner, så en nede på daisy i torsdags, bare i undertrøje og så en mega svedi' tribal på armen, fårk manner!!!"

kort sagt: Få noget mere originalt og kønt, for helvede!
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2004 - 11:47 #4
jenslyn_s >> Det var sgu da et herligt indlæg. Jeg bryder mig bestemt heller ikke om tribal tatoos, men det hører da ingen steder hjemme at punke folks tusser.

Folk får som regel lavet dem, fordi de selv synes de er flotte, og ikke fór at andre skal synes det.
Avatar billede jenslyn_s Nybegynder
26. november 2004 - 11:52 #5
Jeg er ikke uenig, phatlasse. MEN jeg vælger alligevel at ytre mig. Og det er trods alt en tatovering, som er der hele livet, så lidt pros og cons skader sgu' ikke.
Avatar billede arnums Nybegynder
26. november 2004 - 12:00 #6
Ja, det er totalt fedt med de der 17-21 årige, der syntes de ligner rockere, og tror de er gangstere.
Avatar billede jenslyn_s Nybegynder
26. november 2004 - 12:12 #7
Zyxep, bare som input: http://www.bmezine.com/tattoo/A20401/tatiregr.html

Formoder du er en fyr, men ellers: http://www.minbu.connectfree.co.uk/beard.jpg

I DSB-kioskerne har de lidt tattoo-blade, som måske ville være god inspiration.

Min favorit oldschool tattoo-for-a-day har altid været, LOL: http://www.bluztattooz.com/Images/temp%20pics/Big%20Eagle%20finished.jpg
Avatar billede zyxep Nybegynder
26. november 2004 - 14:01 #8
hmm kan i så give nogen exempler på nogen fede tattooveringer man kan bygge videre på senere hen?
Avatar billede triple-x Nybegynder
26. november 2004 - 16:28 #9
tja det er jo svært at give dig en fed tatoo da det jo er dig der skal kunne lide den. Men kan da give dig et par råd.

Sørg for den ikke ser for vild ud.
Pas på med farver ( bliver grimme hvis de ikke ofte tegnes op og det koster jo hver gang)
Sørg for at få dem et sted som kan skjules ( ellers risikere du at få afslag på dit yndlingsjob)

Personligt synes jeg selv at få tatooveret sit stjernetegn er ret "fedt" hvis man vil ha en tatoo, netop for den så har noget betydning for en selv.
Avatar billede zyxep Nybegynder
26. november 2004 - 17:28 #10
de skal bare være sorte :D kun sorte.. til at starte med..
Avatar billede bill20 Nybegynder
29. november 2004 - 14:36 #11
nu er det jo ikke til at vide hvad du vil havde men her er et par forslag.

http://users.cybercity.dk/~bdc5392/565286.jpg
http://users.cybercity.dk/~bdc5392/565286a.jpg

Mvh
*Bill
Avatar billede zyxep Nybegynder
29. november 2004 - 14:40 #12
de sidste kan jeg godt lide..

den med dragen er fed nok :D

kan du lave nogen flere af sådan noget stil måske os med farve?
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. november 2004 - 14:41 #13
bill20 - har du selv lavet skorpionen?
*sorry for spam*
Avatar billede bill20 Nybegynder
29. november 2004 - 14:48 #14
ja skorpionen har jeg selv tegnet.

jo men de er ikke så gode i farver, funker bedst i rent sort. :-)
jeg kikker på det.

Mvh.
*Bill
Avatar billede skurkan Nybegynder
09. december 2004 - 17:07 #16
http://www.themexp.org/preview.php?mid=16113&type=wp&view=&page=&cat=&name=Valcyrie.zip
hva med sådan en lille vikingeting som jeg lavede et år tilbage.
Ellers må du jo specificere hvordan den skal se ud
Avatar billede zyxep Nybegynder
09. december 2004 - 17:28 #17
nej tak skurkan..

skal være noget man kan forlænge senere hen..
Avatar billede skurkan Nybegynder
09. december 2004 - 17:33 #18
Jeg skal selv have den lavet. på ryggen. Ville bare have speciferet hvordan den skulle se ud eller hvor stor den skal være