Jeg har XP med OfficePack 2003 og når jeg i Word vælger udskriv bliver jeg ikke præsenteret for mig default printer, men for den printer jeg sidst brugte i Word. Lukker jeg min Outlook og åbner Word igen bliver jeg altid præsenteret for min default printer.? Dvs. er Outlook åben vises den sidst valgte printe, er Outlook lukket vises altid min default printer ?
Er der nogen af jer der kender til dette problem evt. en løsning ?
Jeg har prøvet med de andre app. vi har og de har ikke dette problem så det må være noget mellem Outlook og Word idet man kan bruge Word som sin mail editor.! Hvad med jer har i ikke det problem.? For det kunne være noget forkert opsætning af Outlook ?
Har du prøvet at fjerne din printer inde under 'Printer og faxenheder' for derefter at tilføje den igen?
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.