Avatar billede uc Nybegynder
26. november 2004 - 09:44 Der er 6 kommentarer

Default printer valg i Office 2003

Hej Office eksperter

Jeg har XP med OfficePack 2003 og når jeg i Word vælger udskriv bliver jeg ikke præsenteret for mig default printer, men for den printer jeg sidst brugte i Word.
Lukker jeg min Outlook og åbner Word igen bliver jeg altid
præsenteret for min default printer.?
Dvs. er Outlook åben vises den sidst valgte printe, er Outlook lukket vises altid min default printer ?

Er der nogen af jer der kender til dette problem evt. en løsning ?

UC
Avatar billede falster Ekspert
26. november 2004 - 13:12 #1
Et langskud: Hvis du bruger Word som e-mail editor i Outlook, så prøv at slå det fra.
Avatar billede uc Nybegynder
26. november 2004 - 13:15 #2
Hej Falster

Det har vi prøvet, samme resultat.!!!!

:-(
Avatar billede falster Ekspert
26. november 2004 - 13:18 #3
OK - jeg skrev det også kun fordi jeg for nylig læste - i en helt anden forbindelse, at Word som editor i Outlook kunne medføre mange spøjse ting.
Avatar billede jkrons Professor
26. november 2004 - 14:07 #4
Er det kun Outlook, der giver dette problem, eller gælder det også fx Excel.
Avatar billede uc Nybegynder
29. november 2004 - 08:34 #5
Jeg har prøvet med de andre app. vi har og de har ikke dette
problem så det må være noget mellem Outlook og Word idet
man kan bruge Word som sin mail editor.!
Hvad med jer har i ikke det problem.?
For det kunne være noget forkert opsætning af Outlook ?
Avatar billede frontter Nybegynder
12. december 2004 - 15:26 #6
Har du prøvet at fjerne din printer inde under 'Printer og faxenheder' for derefter at tilføje den igen?