Avatar billede jimjimjam Nybegynder
25. november 2004 - 21:49 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Tysk > Dansk oversættelse!

Deine Aufgabe ist es, einen vertiefenden Deutsch-Aufsatz über ein selbst gewähltes Thema zu schreiben. Thematisch muss die Arbeit aus dem Bereich "typisch deutsch?" oder "Berlin" stammen.

Am 27.10.2004 findest du endgultig das Thema für deine Aufgabe. Bis zum spätestens ... .11.2004 musst du per Mail eine Disposition auf Dänisch abliefern, in der du dein selbst gewähltes Thema näher beschreibst. Dein Thema muss von mir genehmigt worden sein, bevor du damit weiter arbeitest!

Der Aufsatz muss bis zum spätestens ... .2.2005 bei mir in elektronischer Form vorliegen (entweder per Mail oder auf einer Diskette/CD). Der Aufsatz muss eine Länge von mindestens 3000 Zeichen (ohne Zwischenraum) haben. Denk daran, deine Quellen in der Literaturliste anzugeben!
Avatar billede m-smith Nybegynder
25. november 2004 - 21:52 #1
Det bedste jeg kan gøre er på Engelsk

Your task is it to write a deepening German essay over a topic even selected. Thematically the work from the range must "typisch deutsch?" or "Berlin" come. To 27.10.2004 you find the topic for your task endgultig. Up to at the latest... the 11.2004 you must deliver an arrangement on Danish, in which you describe your topic even selected more near by Mail. Your topic must have been approved by me, before you continue to work thereby! The essay must be present up to at the latest... the 2.2005 with me in electronic form (either by Mail or on a Diskette/CD). The essay must have a length of at least 3000 indications (without gap). Remember to indicate your sources in the bibliography!
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
25. november 2004 - 21:53 #2
Godtager jeg ikke! Skal være dansk :)
Avatar billede m-smith Nybegynder
25. november 2004 - 21:54 #3
okay vent så må jeg lige oversætte det.... 2 sec :P
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
25. november 2004 - 21:55 #4
Tja den der er hurtigst får point ;)
Avatar billede m-smith Nybegynder
25. november 2004 - 21:56 #5
har ikke tid lige nu, du må nøjes med engelsk eller hvis der kommer en venlig sjæl forbi, der vil oversætte det for dig
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
25. november 2004 - 21:57 #6
;] Bare i orden
Avatar billede ranglen Nybegynder
25. november 2004 - 21:59 #7
m-smith, dejlig babel-fish oversættelse :)
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
25. november 2004 - 21:59 #8
jepZ Det var jeg godt klar over ;)
Avatar billede m-smith Nybegynder
25. november 2004 - 22:00 #9
ja ja ja ja :P    ( BUSTED )  he he

http://babelfish.altavista.com/
Avatar billede jimjimjam Nybegynder
25. november 2004 - 22:01 #10
Stop nu ot :) Og lad os få det oversat :D
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. november 2004 - 22:10 #11
Mit bedste bud

Det er din opgave at udfærdige en dybdegående tysk opgave over et selvvalgt tema. Det tematiske hovedområde for din opgave skal ligge inden for hvad man kan kalde ”typisk tisk” eller ”Berlin”

Senest den 27.10.2004 skal du have valgt temaet for din opgave og senest den 11. skal du aflevere din disposition på dansk pr. mail, hvor du nærmere beskriver dit selvvalgte tema. Dit tema skal godkendes før di kan arbejde videre med det.
Opgaven skal afleveres til mig senest den ….2.2005 i elektronisk form (enten pr mail eller sendt på diskette/CD). Opgaven skal fylde mindst 3000 tegn (uden mellemrum) og husk at opgive alle dine kilder i litteraturlisten
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. november 2004 - 22:10 #12
tisk =tysk
22. marts 2022 - 21:17 #13
You've probably seen ads for essay writing services https://www.bestessays.com.au/custom_term_paper.php and wondered if they are worth the money. After all, students are under a lot of pressure to complete their work and have limited time. However, with a few tips, you can make sure you're getting the best service for your money. There are many reasons why you should use an essay writing service. For example, it's not just the price - the quality of the work you receive is crucial.