Avatar billede mbslk Nybegynder
25. november 2004 - 21:05 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Seriøs Navision C5 forhandler søges

Jeg arbejder hos en mindre brancheorganisation, der inden årets udgang skal anskaffe, installere og have bistand til opsætning og brug af en lettere udvidet Navision C5 3.0

I den forbindelse søges en seriøs, mindre/mellemstor C5-forhandler beliggende i Storkøbenhavn.

Forhandlerens konsulenter skal kunne demonstrere MS Office 2003 integration med C5, samt brug af budgetmoduler.

Der skal være tale om konsulenter tilknyttet en forhandler, vi er ikke interesseret i referencer på free-lance konsulenter!
Avatar billede danmarlin Praktikant
25. november 2004 - 21:32 #1
Prøv at kontakte Contest Data, Herlev Hovedgade 201C, telefon: 44529310
Firmaet er forhandler af C5/XAL og jeg er selv konsulent hos dem.
mvh Anette
Avatar billede mariaf Juniormester
25. november 2004 - 21:44 #2
Alle forhandlere af C5 er seriøse - et par af dem har så mindre dygtige konsulenter ansat, men hvis du spørger til referenceliste samt konsulentens uddannelse og erfaring, så går det ikke helt galt. Forhør dig et par steder, og brug så det sted, hvor kemien er bedst eller hvor du føler at de er mest seriøse i forhold til dine behov. Undersøger du priser, så hold dig fra de billigste medmindre du kan få fast pris på opgaven. Hjemmesider siger ikke noget om dygtighed til C5, kun om dygtighed til at lave hjemmesider.
Avatar billede milter Ekspert
25. november 2004 - 23:06 #3
Avatar billede mbslk Nybegynder
08. december 2004 - 11:30 #4
danmarlin:
Hvis man kigger på Contest Datas hjemmeside, så får man ikke indtryk af, at C5 er et fokusområde for virksomheder.

mariaf:
Jeg har bedt et par større C5-forhandlere om konsulentprofiler. Men det var ikke noget man havde. Spørgsmålet er, hvor seriøst det er?!

milter:
Nogle af folkene hos Inventio.IT (www.ges.dk) kommer desværre fra en anden Navision forhandler, som jeg har meget dårlige erfaringer med. Det kan være, at de er blevet bedre eller har ændret mentalitet, men det tør jeg desværre ikke sætte min lid til.
Avatar billede mbslk Nybegynder
22. april 2005 - 21:28 #5
Lukket