Avatar billede visto Professor
25. november 2004 - 20:46 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Skal NT-kerne og -system allowes eller ej?

En gang imellem spørger min firewall (Sygate) om NT-kerne og -system skal have lov til at ...osv.
Jeg har indtil videre svaret nej, og har ikke oplevet nogle ulemper i den forbindelse.
Men giver det nogle fordele at sige ja? Og hvad handler det om?
Avatar billede defromage Nybegynder
25. november 2004 - 20:57 #1
Det kan handle om at dit windows søger oplysninger/updateringer på nettet... og det er stort set lige meget .... jeg plejer at sige allow
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
25. november 2004 - 22:46 #2
Den er helt legal, så giv den bare tilladelse. Jeg har givet den tilladelse, men den bliver ved med at spørge alligevel. Gå i Sygate Tools/options og sæt flueben ved "Hide notifications messages". Så holder den op ;)
Avatar billede langbein Nybegynder
26. november 2004 - 00:18 #3
Oppdaget at min XP holdt på med å kople seg regelmessig opp mot Microsoft uten at jeg hadde bedt den om det. Det viste seg at grunnen i dette tilfellet var en automatisk funksjon for synkronisering av PC'ens innebygde ur. Samtidig så kan man jo også loggføre en hel del info om PC og software, om man ønsker det.
Avatar billede visto Professor
26. november 2004 - 16:49 #4
OK, tak for svaret.
Avatar billede forevernewbie Nybegynder
26. november 2004 - 16:52 #5
Velbekomme, og tak for point :)