Avatar billede bif_pin Nybegynder
25. november 2004 - 18:07 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Spil virker pludselig ikke

Mine spil virker pludselig ikke mere efter installation af backpacker 3.

Skærmen bliver mørk for efter at hoppe tilbage til windows igen.

Jeg kører med Win XP home edt. og har prøvet at tvinge spillene til at starte i andre windows systemer.

Jeg har også prøvet at afinstallere Backpacker 3 og starte spillene uden held. Spillene er også blever reinstalleret uden held.

Nogen gode forslag?

Med venlig hilsen Tom.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. november 2004 - 18:09 #1
Forsøg med en systemgendannelse:
Start -> Alle programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Systemgendannelse. Vælg det nærmeste tidspunkt, hvor du ved det virkede. Vær opmærsom på, at programmer installeret efter det valgte tidspunkt forsvinder og opsætningen bliver sat som den var på det pågældende tidspunkt.
Avatar billede bif_pin Nybegynder
25. november 2004 - 19:15 #2
Desværre. Den sidste dato er sat efter katastrofen skete. Dumt af mig.
Avatar billede bif_pin Nybegynder
25. november 2004 - 19:16 #3
Jeg har mistanke om at det er directX 8.1 som jo havde en masse bugs, som er problemet. Jeg har prøvet at køre en nyere uden held.
Avatar billede bif_pin Nybegynder
25. november 2004 - 19:22 #4
Når spillene startes ligger de på processlinien neders på skrivebordet. Når man så prøver at klikke dem frem, hopper de tilbage til skrivebordet. De kører også som en process i jobagenten.

En reinstallation kan desværre ikke komme på tale.

Håber nogle kan hjælpe.

MVH Tom
Avatar billede victor-1 Nybegynder
25. november 2004 - 19:44 #5
Jeg synes det er et forsøg værd at tjekke, om der skulle være noget snavs på maskinen, som evt. kan være årsag til problemet.

Følg nedenstående, uden at foretage yderligere (gør kun det der står - intet andet).

Print gerne dette ud:

Download denne engangsscanner til dit skrivebord - tryk på gem.
http://www.spywareinfo.dk/download/mwav.exe

Genstart til fejlsikker tilstand (tryk på <F8> når maskinen starter op, lige inden den begynder at indlæse Windows)

Kør nu engangs-antivirusscanneren fra Kaspersky som du hentede i starten. Programmet pakker sig selv ud og starter med det samme - sæt flueben i følgende:
<Memory>, <Starup Folders>, <Drive>, <Registry>, <System Folders> og <Services>
Sæt prik i følgende: <All Local Drives> og <Scan All Files>
Klik nu på knappen <Scan>

Scanningen kan godt ta' meget lang tid - det er normalt. Lad endelig scanningen køre helt færdig og noter dig hvilke filer den finder, hvor den finder dem (sti) og hvad den gør ved dem. Genstart normalt og følg guiden herunder.

Følg vejledningen her:
Gå ind her og hent Spybot, Ad-Aware og HijackThis.
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm
Installer og kør Spybot og Ad-Aware, opdater online, scan, afhjælp valgte problemer, genstart.
Derefter udpakker du HijackThis og smider filen i en mappe, oprettet KUN til den. Kør filen, scan, save log og kopier logfilen herind, så kigger vi på den. Lad være med at slette noget selv med Hijackthis - det kan skade mere end det gavner.

Manual for installering af HijackThis:
http://www.spywarefri.dk/hijackthis.man.htm
Avatar billede bif_pin Nybegynder
25. november 2004 - 20:08 #6
Tak for din hjælp. Det skal siges at jeg har kørt spybot og afhjulpet de opståede problemer. Det hjalp ikke. Jeg vil følge dit svar på et senere tidspunkt da jeg ikke har tid det nærmeste stykke tid.

Venlig hilsen Tom
Avatar billede bif_pin Nybegynder
02. marts 2005 - 12:34 #7
Jeg lukker spørgsmålet da jeg vælger at køre en reinstallation.

tak for dit engament og for det giver jeg dig 100 points.

mvh Tom

giv mig lige et svar.
Avatar billede bif_pin Nybegynder
16. marts 2005 - 08:56 #8
victor-1 jeg mangler stadig et svar fra dig så jeg kan give dig 100 points.

Jeg vælger at køre en reinstallation på computeren.

mvh Tom
Avatar billede bif_pin Nybegynder
11. september 2005 - 21:32 #9
Hej Victor-1.

Vil du have dine points så læg et svar.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
11. september 2005 - 22:31 #10
Ta' dem bare selv du - ellers tak. *S*
Avatar billede bif_pin Nybegynder
12. september 2005 - 19:30 #11
Okey men tak for din hjælp