Avatar billede jesmoe Nybegynder
25. november 2004 - 17:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP 6340 - Godt køb?

Jeg overvejer stærkt at købe en HP 6340, men vil gerne høre folk's oplevelser med den, før jeg køber. Ikke mindst fordi at jeg synes at en 168 processor, lyder af meget lidt. Når det både skal køre tlf., bluetooth og wlan.
Så den der kommer med en lille anmeldelse, med fordele og ulemper, samt den generele oplevelse af produktet. Der vil hjælpe mig lidt på vej...scorer 150 point.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2004 - 19:43 #1
Er bange for at den nok vil komme til at virke en smule langsom med den hardware.
Her får du mit bud: http://www.eksperten.dk/priser/computere/computere-vis.asp?Kode=C002048
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. november 2004 - 19:47 #2
hmmm... det var da et dårligt bud - der følger jo ikke gprs med som standard :(
smid ca. 1600 oveni så får du MED gprs (det er ekstra udstyr)
Avatar billede nhe Nybegynder
26. november 2004 - 19:38 #3
Min vurdering er at processoren er lige lille nok. Den kan have problemer med at afspille ringetone uden hakken mv, når flere andre applikationer kører. Lydkvaliteten er ikke helt i top, men ok! Som håndfi er lydkvaliteten bedre end som alm. telefon.

Når det er sagt skal den have ros for opkoblingsmulighederne og disses integration til applikationer. Med det rette setup på GPRS, Wireless, VPN og Dial-in ,så har man kontakt til sine data i alle situationer. Jeg anvender selv min med activesync op mod firmaets exchangeserver som jeg både kan nå via VPN og Dial-in.

Generelt vil jeg sige at man har brug for (og mulighed for) at udnytte de opkoblingsmuligheder den har, så er den genial. Hvis man blot ønsker en smart telefon med lidt ekstra features, så ville jeg foretrække min gamle Nokia 6600.

NHE
Avatar billede jesmoe Nybegynder
09. december 2004 - 08:31 #4
Lyder ikke lovende, tror jeg venter lidt til Qtek 9090 falder lidt i pris..
Men tak for det hele og undskyld det sene svar