Avatar billede jenshans Nybegynder
20. april 1999 - 00:00 Der er 10 kommentarer

Standardindstillinger til v.90 modem.

Jeg har brug for standardindstillinger til mit Diamond Supra Express pro v.90 modem. Jeg skal have alle oplysninger under kontrolpanel > netværk > tcp/ip, og alle under kontrolpanel > modem. Ellers accepterer jeg ikke.
Avatar billede gummiged Nybegynder
22. april 1999 - 14:28 #1
a
Avatar billede yebzqey Nybegynder
23. april 1999 - 22:14 #2
Kan du ikke bare sige hvad der er i vejen, siden det ikke er nok at installere driveren?
Avatar billede davis_no1 Nybegynder
25. april 1999 - 23:58 #3
Er der noget med at opgrader ? http://www.Supra.com/  eller bare support !!
Avatar billede jpswebcon Nybegynder
30. april 1999 - 03:06 #4
tcp/ip har da ikke noget med modemet at gøre, det er tilslutnings indstillingerne.
AT&F sætter modemet til standard.
Avatar billede Slettet bruger
03. maj 1999 - 13:40 #5
Hvad er problemet? kan du ikke koble op til din internet udbyder?? eller hvad sker der?

Hvis du kommer med flere oplysninger er jeg temmelig sikker på at jeg kan hjælpe dig.
Avatar billede steerman Nybegynder
17. maj 1999 - 14:09 #6
Hejsa. Netværk>TCP/IP>wins-konfiguration, skal du have deaktiveret wins-opløsning, ellers står den og leder efter en DHCP-server. Modem kan f.eks. få denne initstreng +MS=V90,1,14400,33600,28000,56000! :)
Avatar billede lasse1 Nybegynder
10. juni 1999 - 00:19 #7
Fedt problem......stil et spørgsmål istedet
Avatar billede gummiged Nybegynder
10. juni 1999 - 14:18 #8
Problemet er at den ikke vil koble op. Efter den har ringet op, og begynder at tjekke brugernavn og kode, kobler den af.

Det jeg godt vil ha' er en anden v90 brugers indstillinger...
Avatar billede kone Nybegynder
13. marts 2000 - 05:20 #9
så er det sg- da noget med dit brugernavn eller pasword og forøvrigt så synes jeg at inden du sætter betingelser for hvornår du vil give point ville det være en fed ide og skrive hvad der er galt for der er ingen der kan komme med et seriøst foreslag.eks min pc,er går ned jeg giver ingen point hvis der ikke er en der kan sige hvad der er galt.
kan du ikke se det er jo ikke nemt vel.
nå men hvis det ikke er dit brugernavn eller password er det nok din port der er sat for højt prøv og se om den er sat til 11500 hvis den er det kan det være at du har været inde og prøve og online registrer dig og så ikke har gennemført dette for så kan udbyderen nemlig spærre for dig og så skal du ringe og få den åbnet igen det har jeg været udsat for på min fars fordi der var et skod der havde prøvet og sætte det op for ham.
iike for og sige at du er et skod for det hved jeg ikke noget om,men det er en løsning måske,du kan også prøve og se om den miderste gule ledning er sat til i dit stik fra modem til stikket til og sætte i vægen hvis den er det kan du prøve og fjerne den for det kan også være den da det er en jordledning og kan give forstyrelser hvis der er fugt i kablet der ligger i jorden. hvis det ikke hjælper så prøv og tage det ud og starte din pc,er kør kontrolprogram tilsystemfiler slukke for den og sætte det i igen.
Avatar billede teknik Juniormester
29. november 2000 - 18:57 #10
>>jenshans.......Lukke spm.....er jo oldgammelt...

Årsagen til at du savner svar er måske at spørgsmålet er lidt \"skævt\"

De oplysninger du bér om er nemlig ikke unikke for et bestemt modem....
..Enkelte af dem kan dog være modembestemte, men kun et fåtal !

Det er i stedet oplysninger fra internetudbyderen, som afgør, hvad der skal stå i de forskellige checkbokse....

Du kan formodentlig surfe hen til din internetudbyder, og se Screenshots af netop de indstillinger, som du skal bruge....
Men hvis du oplyser hvilken udbyder du bruger, - så kan du da få et link til de rigiige sider.

Uden den oplysning, så kan du såmænd lige så godt selv slå plat og krone, for du kan få mange forskellige svar, som alle er \"rigtige\", men alligevel ikke dur for dig.

mvh :-)
Teknik