Avatar billede korspang Nybegynder
13. marts 2001 - 20:06 Der er 13 kommentarer

Database til hjemmeside

Jeg står og skal bruge en database til min hjemmesdie, korspang.dk

Jeg vil gerne lave en \"profil-samling\", hvor danske kørere kan skrive deres profil og senere ændre i den med password beskyttelse.

Det må gerne programeres i ASP eller Perl, min server understøtter ikke mySqul.

Nogen skom kan og vil hjælpe?
Avatar billede matric Nybegynder
13. marts 2001 - 20:09 #1
Massere skom kan hjælpe med mySqul herinde ;)
Avatar billede matric Nybegynder
13. marts 2001 - 20:10 #2
men vi levere ikke komplette IT-løsninger...

Det er der mange der mange som misforstår..
Avatar billede korspang Nybegynder
13. marts 2001 - 20:12 #3
Tak for hjælpen!
Avatar billede lojmann Nybegynder
13. marts 2001 - 20:13 #4
Well, det nemmeste ville være PHP med mySQL, men det kan/vil du jo ikke... Det havde ellers været nemt!
Avatar billede korspang Nybegynder
13. marts 2001 - 20:14 #5
Jeg har ikke muligheden for det endnu. Min server kan ikke, kan det lade sig gøre at ligge det på en anden server? Altså mySQL\'en?
Avatar billede matric Nybegynder
13. marts 2001 - 20:15 #6
Perl & data-filer... som man(jeg) gjorde før i tiden... det var en mulighed..
Avatar billede lojmann Nybegynder
13. marts 2001 - 20:15 #7
SNYD: http://www.eksperten.dk/spm/54062

Admin er underrettet! Jeg trækker mig som hjælper med det samme!
Avatar billede korspang Nybegynder
13. marts 2001 - 20:18 #8
Korspang -> lojmann

Ingen snyd du tager sejl igen! Jeg har lukket spørgsmålet! Dette er sket pga jeg ikke er interesseret i mySql som andre i det spørgsmål gerne vil hjælpe med! Underret du bare Admin, jeg har ikke noget at frygte, man må ikke oprette det samme spørgsmål mere end 1 gang, men det andet ER lukket, så kom igen!
Avatar billede lojmann Nybegynder
14. marts 2001 - 08:15 #9
Well, det var det med de to profiler i det andet spg. ikke at det er lavet to gange... Men hvis det er din vens profil, er det jo ok - men det kan vi jo ikke se... Så det må være op til admin!
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
14. marts 2001 - 20:54 #10
Hej. Og hør lige her korsprang.

http://www.whitehat.dk

de giver understøttelse for PHP og MySql (Det er vel det du mener *g*)

Det er gratis...
Avatar billede korspang Nybegynder
14. marts 2001 - 21:01 #11
Tak mester det var lige hvad der kunne redde min dag.

Nu stiller jeg 320 point på højkant til en der vil HJÆLPE.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. marts 2001 - 13:53 #12
Jeg skal se hvad jeg kan gøre...
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
13. oktober 2002 - 09:56 #13
hvad med at lukke dette spm?? - hvis du ikke har fået svar, vil jeg gerne hjælpe dig...