Avatar billede rabjerg Nybegynder
24. november 2004 - 22:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Drop-down-menuer holder uden videre op med at falde ned

Jeg har efter megen besvær fået lavet en side med drop-down-menuer i en template-fil. I starten fungerede det fint(de første 2 gange), men uden videre begyndte browseren at fortælle mig at der er en fejl på siden (meddelelse i statuslinie: udført men med fejl på siden.)Herefter falder menuerne ikke ned. Jeg har 10 på siden.
Har nogen en forklaring og et bud på en løsning udlover jeg hermed en ordentlig stak point, da det bremser mig helt enormt.
Avatar billede kalp Novice
24. november 2004 - 23:23 #1
det svært at fortælle dig hvor fejlen er .. men det betyder der er noget fejl i din kode på siden.. kan være der noget som slet ikke bliver anvendt.. du delvist har slettet.. du bliver nød til at gå koden igennem fra en ende af..
Avatar billede mikidk Nybegynder
01. december 2004 - 22:28 #2
Arbejder du i frames, kan det være at menuerne er der, men er skjult af framen under menuen.
Avatar billede jensjakobsen Nybegynder
09. december 2004 - 22:47 #3
Kan man se siden på et site?
Avatar billede kalp Novice
03. januar 2005 - 23:20 #4
Husk at lukke spørgsmålet
Avatar billede rabjerg Nybegynder
25. januar 2005 - 22:05 #5
Jeg droppede dropdown - tror ikke det kører med sp2 - tak for interessen.