Avatar billede mikkelsd Nybegynder
24. november 2004 - 20:26 Der er 9 kommentarer

VGA in/out kabel?

Jeg er den uheldige situation, at den nye Acer travel mate jeg har købt, ikke har tv-out! Dog er der et vga stik bag på, og mit spørgsmål er derfor hvad jeg skal bruge for at kunne tilslutte min pc til fjernsynet - og ligeledes jeg billigst kan anskaffe mig det...?

Håber der er nogen der kan hjælpe!

Mikkel S
Avatar billede mazey Praktikant
24. november 2004 - 22:54 #1
Hvilken travelmate er det du har købt dig?
Avatar billede mikkelsd Nybegynder
25. november 2004 - 16:48 #2
Det er en Acer TravelMate 2301LC...
Avatar billede the_email Nybegynder
25. november 2004 - 16:49 #3
Lidt besværlig løsning: http://www.eksperten.dk/artikler/482
Men det kan lade sig gøre

/TheEmail
Avatar billede mikkelsd Nybegynder
25. november 2004 - 18:09 #4
Rigtig god artikel, men ved ikke helt om jeg tør rode mig ud i at lodde selv - har ikke rigtig noget erfaring med det... Er det muligt at købe sådan et kabel - færdiglavet eller hjemmelavet er lige meget?

Tak
Avatar billede the_email Nybegynder
25. november 2004 - 21:43 #5
Jeg tvivler på det. Problemet med at sælge ting er at man skal tage ansvaret for at de virker ;-)
Avatar billede mikkelsd Nybegynder
26. november 2004 - 00:12 #6
Det er der selvfølgelig lidt om, men jeg er nu villig til at tage chencen - selvfølgelig alt afhængig af prisen? Hvis du foreksempel kunne lave et ville jeg være meget villig til at købe? :-)
Avatar billede the_email Nybegynder
26. november 2004 - 00:17 #7
Skulle jeg lave det skulle det være til venner eller bekendte hvor jeg så ikke ville tage noget for det (mindre ansvar <;-) )
Og jeg har ikke lige stumper liggende til det, så det bliver desværre et Nej i denne omgang.
Men du kan jo prøve at spørge under kategorien Job, det kan være der sidder en som vil give sig i kast med det.

/TheEmail
Avatar billede mikkelsd Nybegynder
26. november 2004 - 09:35 #8
Okay, tak for hjælpen!

Hvordan giver jeg pointene? :o>
Avatar billede the_email Nybegynder
26. november 2004 - 12:38 #9
Du opretter et svar og accepterer det.