Avatar billede holck Nybegynder
24. november 2004 - 18:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad er bedste Grafikkort ifht. prisen ?

Ganske simpelt....
Hvad er det bedste Grafikkort ifht. prisen i prisklassen op til en tusse?
Det skal bruges til de nyeste spil ( Doom 3  ect.)

Tak !
Avatar billede espersen Novice
24. november 2004 - 19:12 #1
tag denne : fin ydelse ifht. prisen - bemærk passiv køling !
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=42687

har den iøvrigt selv ;o) - så bare spørg
Avatar billede _smoelf_ Nybegynder
25. november 2004 - 08:22 #2
DU skal mindst have 9800Pro ( har jeg selv og kan køre NFSU2, Doom3 og HL2 ) kan dog ikke køre med max skærm opløsning i HL2 og doom3 men ment i NFSU2... 1280* 1024

SÅ du skal ikke købe mindre kort.....
Avatar billede holck Nybegynder
25. november 2004 - 09:03 #3
Tak til både dig Espersen og Smoelf....espersen, det lyder fornuftigt, du får points da du er hurtigst..
Avatar billede holck Nybegynder
25. november 2004 - 09:05 #4
Nå..damn, det var jo ikke et "svar"...espersen lever et "svar" så du kan få dine points, ellers er det til smoelf
Avatar billede wickedd Juniormester
25. november 2004 - 09:06 #5
Jeg ville helt klart købe et 9800 Pro istedet
Avatar billede espersen Novice
25. november 2004 - 09:17 #6
;o)

vær sød at overveje om ikke du skal smide "lidt" extra og få et 9800-kort
http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=88541

men det er mange penge - og skal holdes op i mod hvor meget du spiller ..