Avatar billede choker Nybegynder
24. november 2004 - 15:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

HJÆLP til Nokia 6610..

Jeg leder efter en der har en Nokia 6610. (Ikke 6610i)

Forklaring: Min egen 6610 gik i stykker ved.. Jeg ved faktisk ikke hvordan - pointen er at jeg ikke kan læse noget på de øverste 60% af mit display.. Jeg har nu fået en ny mobil (6610i) - som jeg nu skal have overført mine numre til.. Problemet er at jeg ikke kan se hvad jeg skal vælge for at overføre alle mine numre fra telefonen til SIM-kortet..

200 Lette point til den person der kan guide mig igennem det.. :)

Jeg ved på forhånd at jeg skal ind i 'Navne' fra menuen - ind i 'Kopier' - og herfra kan jeg gætte mig frem til at der står 'Fra telefon til SIM-kort'.. Men herfra er der nogle valgmuligheder som jeg ikke kan læse - jeg skal vide hvad de hedder - og i hvilken rækkefølge de står i (Der er 3 valgmuligheder)

På forhånd tak til den der kan hjælpe. :)
Avatar billede screem_brille Novice
24. november 2004 - 15:48 #1
Kender du ikke en der har en bærbar eller en stationær med infrarød tilslutning ? iså fald kan du overføre alle dine data på den måde... (med Nokia PC Suite--------9 Ps. vil du sælge den gamle 6610, kan godt bruge den til dele ;)
Avatar billede japping Nybegynder
24. november 2004 - 16:00 #2
I den omtalte menu står der:
ENKELTVIS
KOPIER ALT
STANDARDNR.
Avatar billede japping Nybegynder
24. november 2004 - 16:01 #3
Jeg holder er på de næste 30-60 minutter.
Avatar billede japping Nybegynder
24. november 2004 - 16:02 #4
Idé: Du kan jo også overføre alle numrene vha. den infarøde forbindelse, som du kan skabe mellem de 2 telefoner.
Avatar billede jpvj Nybegynder
24. november 2004 - 16:04 #5
Problemet med at overføre vha. telefonen er, at han ikke kan se hvad der står, dvs. han taster i blinde..

Det han efterspørger er en "tast-by-tast" guide til det...
Avatar billede japping Nybegynder
24. november 2004 - 16:23 #6
Nej, han ville vide hvad der står i den "næste" menu (valgmulighederne). Det er det jeg svarede på 16:00:50.
Avatar billede screem_brille Novice
24. november 2004 - 16:28 #7
Men ved at gøre det med Pc Suite får han også sine sms, billeder, lyde osv. med...
Avatar billede japping Nybegynder
24. november 2004 - 16:35 #8
Jeg er helt enig med dig Screem brille. Men jeg koncentrerede mig kun om besvarelse af spærgsmålet.
Avatar billede screem_brille Novice
24. november 2004 - 17:03 #9
Jeg ved skam godt at spørgsmålet ikke er hvad jeg svarer på, men hvis spørger ikke er klar over dette er en mulighed (for at få alle data med), så er det jo nok rart at få at vide ;) (samt at hvis man har mere end 15 bagstaver i navnet, og mere end et nr pr kontakt, vil der blive oprettet flere kontakter på simkortet, og det er noget rod)
Avatar billede japping Nybegynder
25. november 2004 - 10:41 #10
Gad vide om han vil give os point ?
Avatar billede choker Nybegynder
07. december 2004 - 18:28 #11
Heysan - undskyld jeg ikke har været på til at gi point, men havde helt glemt at jeg havde oprettet herinde - fik ordnet det da en af mine veninder fik fremskaffet en til mig der ku hjælpe mig :)

japping - du får pointene alligevel :)