Avatar billede detnemt Nybegynder
24. november 2004 - 14:18 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Dynamisk href

Kan det lade sig gøre at lave en href, hvor man sender aktuelle klokkeslet med, f.eks.: http://www.min_side.dk?TidNu=14:15:35

Uret skal hele tide opdatere sig selv sålede at har man klikket på linken og derefetr klikker tilbage og klikker endnu engang på samme link, så er tiden opdateret UDEN der skal laves en refresh af siden.

Håber at der er en der har en rigtig god idé.... det behøver ikke at være et ur, det kan også bare være tifældige tal, men det er vigtigt at der hele tiden bliver genereret nye tak, derfor er uret godt, skifter hvert sekund og det er passende.
Avatar billede detnemt Nybegynder
24. november 2004 - 14:20 #1
Det skal helst ikke laves i en form, men som en "alm." href
Avatar billede olebole Juniormester
24. november 2004 - 14:43 #2
<ole>

Det kunne jo gøres noget à la:
  <a href="side.html" onclick="var now=new Date();this.href=this.href.split('?')[0]+'?nyTid='+now.getHours()+':'+now.getMinutes()+':'+now.getSeconds();">TEST</a>

/mvh
</bole>
Avatar billede detnemt Nybegynder
24. november 2004 - 15:02 #3
Tusind tak olebole..., det kunne jeg godt bruge ;o)
Avatar billede olebole Juniormester
24. november 2004 - 15:09 #4
selvtak ... det var da godt  ;o)