Avatar billede ocb Nybegynder
23. november 2004 - 20:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor kan jeg ikke få lov at installere chipsettet på bundkort?

Hvorfor kan jeg ikke få lov at installere chipsettet på bundkort? jeg har lige købt en barebone Soltek med motherboardet SL-b8e-f... og når jeg prøver at installere intels chipset kan jeg ikke, da installationen bare går i stå??

så kommer der følgende fejlmeddelelse når jeg lukker installationen manuelt:

Installations programmet kunne ikke starte installationen.

Fjernprocedurekaldet mislykkedes.

_____________________________________________

hjælp mig så bliver jeg over lykkelig :-)

mvh
Rasmus
Avatar billede peet-49 Novice
23. november 2004 - 21:14 #1
Prøv at gøre det i fejlsikret tilstand.
Avatar billede ocb Nybegynder
23. november 2004 - 22:02 #2
hvordan får jeg xp åbnet i fejlsikret tilstand??
Avatar billede ocb Nybegynder
23. november 2004 - 22:35 #3
jeg kan godt køre installationen - men det er stadig som om den ikke er rigtigt installeret nårjeg kigger på MB.... mystisk.... hvis der er nogen der har et svar bliver jeg glad :-)
Avatar billede ocb Nybegynder
23. november 2004 - 22:36 #4
ovenstående er selvfølgelig i fejlsikret tilstand....
Avatar billede gl.k. Nybegynder
24. november 2004 - 00:49 #5
Hvordan kigger på MB? Hvorfor tror du det?
Seer du nogle gule udråbstegn i enhandshåndtering efter installation og normalt opstart af XP?
Avatar billede ocb Nybegynder
25. november 2004 - 17:40 #6
nej jeg har et analyseprogram fra sis der kan se om chipsettet er installeret og se oplysninger på MB.... men det er da besynderligt den ikke bare kan installeres ligesom man altid har kunne...
Avatar billede gl.k. Nybegynder
26. december 2004 - 01:38 #7
Fortæl evt. lige, om du fandt ud af det og afslut evt. spørgsmålet så.
Avatar billede ocb Nybegynder
28. december 2004 - 18:08 #8
jeg har ikke installeret det endnu - men den kører ok tror måske jeg køber et nyt bundkort.. :-(